Min nøgle er pist væk!
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 17-06-04 18:31

Hej
Er der nogen der ved, om man kan bestille en nøgle hos Nissan ved hjælp af
f.eks motonummeret?
Jeg har været så dum at smide min eneste nøgle væk!

Thomas

Fra : p.jarnbak

Dato : 17-06-04 19:11

"Thomas Damgaard" <thomas@damgaard.as> wrote in message
> [...]
> f.eks motonummeret?
> Jeg har været så dum at smide min eneste nøgle væk!

Prøv at spørge hos nissan og husk at have stelnummeret med,
så tror jeg det går.
Hej Palle.

Fra : Sp@cey

Dato : 18-06-04 08:52

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Damgaard" <thomas@damgaard.as> wrote in message

> Prøv at spørge hos nissan og husk at have stelnummeret med,
> så tror jeg det går.
> Hej Palle.

Du skal da nok også lige huske registrerings attesten for ellers kan alle og
enhver jo få nøglen til en given stjålet bil.

Sp@cey

Fra : A K.

Dato : 18-06-04 15:08

"Sp@cey" <nejtak til spam> skrev i en meddelelse

> "p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> af

der står sandsynligvis en kode på en af dørlåsene der kan laves en nøgle ud
fra, og det er som regel på låsecylinderen i førerdøren.