GB film navn ?
Fra : jan

Dato : 17-06-04 16:16

Hej
Jeg søger oplysninger om en film fra England:

Handlingen:
En mand ønsker at bo på en øde ø
Han er lære
Sætter en annonce i avisen og søger mage til den øed ø
De tager i svømmehal-- sover sammen
De bor på øen og har store problemer
De får besøg af nogle unge fyre
De rejser hjem med fly
Den er fra ca......efter 1990

Det var en god film og den handler ej om at bo på en øde ø men om parforhold
efter min mening

Hvad er navnet på denne film??

HH jan
fejl i emailadress
svar i gruppe

Fra : ib

Dato : 17-06-04 16:21

> [...]
> De rejser hjem med fly
> Den er fra ca......efter 1990
>
> Det var en god film og den handler ej om at bo på en øde ø men om

castaway
http://www.imdb.com/title/tt0092732/

Fra : Morten Steen

Dato : 17-06-04 17:02

> castaway
> http://www.imdb.com/title/tt0092732/

Det ville jeg også tro, men passer ikke helt med et par af oplysningerne?

Morten

Fra : jan

Dato : 17-06-04 17:15

Hej igen

IB ramte plen første gang Mange tak
Nu vil jeg gerne købe den dels i bog dels i whs

HH jan

Fra : Erik

Dato : 17-06-04 17:34

Morten Steen wrote:

> Det ville jeg også tro, men passer ikke helt med et par af
> oplysningerne?

"Et par af oplysningerne", siger du? Castaway passer stort set ikke på noget
som helst af det, som Jan skrev. Hovedpersonen er ikke lærer, han ønsker
ikke at bo på en øde ø, han tager ikke i en svømmehal eller sover sammen med
nogen, han sætter ikke en annonce i avisen, og han får heller ikke besøg af
nogle unge fyre.

Til gengæld indgår der godt nok en øde ø, hovedpersonen rejser hjem med fly
(det sidste stykke af vejen i det mindste), og Castaway er da også lavet
efter 1990.

Er jeg den eneste, der er vildt imponeret over, at ib kunne ramme rigtigt ud
fra dén beskrivelse?

/Erik

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 17-06-04 17:40

> Er jeg den eneste, der er vildt imponeret over, at ib kunne ramme rigtigt
ud
> fra dén beskrivelse?

Ja!

For beskrivelsen er egentlig ganske præcis - prøv at tjekke linket - det
drejer sig ikke om en film med Tom Hanks, men en engelsk film fra 1986 med
Oliver Reed...

Fra : Erik

Dato : 17-06-04 17:45

Jørgen Flainard wrote:

> Ja!
>
> For beskrivelsen er egentlig ganske præcis - prøv at tjekke linket -
> det drejer sig ikke om en film med Tom Hanks, men en engelsk film fra
> 1986 med Oliver Reed...

Ah. Der er lavet flere film med samme titel. De er nogle snedige sataner, de
filmfolk.

D'Oh!

/Erik

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-06-04 22:15

On Thu, 17 Jun 2004 18:44:56 +0200, "Erik" <xxx@xxx.dk> wrote:

>Ah. Der er lavet flere film med samme titel. De er nogle snedige sataner, de
>filmfolk.

De har ikke samme titel. Den ene hedder Castaway, den anden Cast Away.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Niels T

Dato : 19-06-04 22:38