Pan europe4an og Km !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-06-04 12:29

Jeg har fået kig på en Honda Pan European 1100
Og har luret mig fremtil at jeg kan få fat i een fra ca 22 000 Kr og op
efter men som altid jo billigere jo flere Km har de kørt og mange af dem tæt
på eller over 150 000 km. det er langt men er det noget problem ???
Hva mener i og er der nogen der kender til fakta evt sådan nogle "vi har
skilt ad test ved xx Km" mm

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Richard

Dato : 17-06-04 19:26

Eg Egemarke wrote:

> Hva mener i og er der nogen der kender til fakta evt sådan nogle "vi har
> skilt ad test ved xx Km" mm

Prøv at se, om ikke Das Motorrad her gjort en sådan "Langstreckentest" på:
www.motorradonline.de

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Eskil Brandvik

Dato : 18-06-04 00:15

On Thu, 17 Jun 2004 13:28:50 +0200, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

> [...]
>på eller over 150 000 km. det er langt men er det noget problem ???
>Hva mener i og er der nogen der kender til fakta evt sådan nogle "vi har

Min har nettopp rundet 128 000km og jeg har hatt den siden ny i 1994.
Min eneste innvending mot den er vekten ved sportslig kjøring.

Ting man skal passe på:
1. Skifte register-tannrem før 150 000km (noe jeg gjør straks)
2. Overvåke kjøleslanger, dvs. demontere kåpedeler og sjekke alle
koblinger for lekkasje og råtne slanger.
3. Ta vanlig service v/behov og ellers
4. bare kjør og nyt! Denne motorsykkelen er den minst problemfrie og
beste MC jeg har eid i mine 30 år som motorsyklist.

Mer tips finner du her:
http://www.st1100.org/

Lykke til.

--
Eskil Brandvik, Åros, Norway / mail: ebrandvi@online.no
PanEuro#014 PanFam#013 STOC#292 NMCU#09535 DoD#ST1100(N)

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-06-04 08:33

"Eskil Brandvik" <ebrandvi@online.no.spam> wrote in message
> 4. bare kjør og nyt! Denne motorsykkelen er den minst problemfrie og
> beste MC jeg har eid i mine 30 år som motorsyklist.

Nu er jeg ikke en haj til norsk - men du mener vel MEST problemfrie?

vh
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Kenneth

Dato : 18-06-04 19:27

> [...]
> på eller over 150 000 km. det er langt men er det noget problem ???
> Hva mener i og er der nogen der kender til fakta evt sådan nogle "vi har

Hej

Jeg mener at have læst, at den kan gå over 400.000 km., hvis den vel og
mærke er blevet passet ordentlig.
Kanon cykel. Du vil elske den på "long-hauls"

--
Kenneth
www.ziax.dk?234

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 19-06-04 09:46

Kenneth wrote:

> Hej
>
> Jeg mener at have læst, at den kan gå over 400.000 km., hvis den vel
> og mærke er blevet passet ordentlig.
> Kanon cykel. Du vil elske den på "long-hauls"

Hej.

Fed cykel du har der, hvad er brændstof økonomien på sån en svend ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Kenneth

Dato : 19-06-04 10:08

> Hej.
>
> Fed cykel du har der, hvad er brændstof økonomien på sån en svend ?

Hej Dennis

Lige siden dag 1, har jeg ført 100% "log-bog" med udgifter, som er lavet i
asp.net. Jeg har lavet et screen-dump (Sitet er ikke online, kun internt,
men kan da lægges online, hvis nogen har en IIS, SQL Server og .Net
installeret) , der viser gennemsnit pr l. siden, jeg fik den.

http://www.ziax.dk/showpicture.php?id=300

--
Kenneth
www.ziax.dk?234

Fra : Kasper Hedstrøm

Dato : 20-06-04 07:55

Hej

22k er det u. afg. i udlandet? Har kigget lidt på cyklen. Den ser sgu lækker
ud til den pris.

Mvh
Kabbe