Lydsvagt GFX
Fra : Izi-

Dato : 17-06-04 10:53

Overflyttet fra d.e.h.stoej

Hej allesammen!

Jeg skal til at have et nyt grafikkort, der skal være så stille som
muligt, men stadigt have en god ydelse.
Oprindeligt ville jeg købe et Sapphire Radeon 9600 XT Ultimate, som er
med passiv køler og derfor ikke siger den mindste lyd.
Link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=72327

Men, så blev jeg opmærksom på, at man kan få et Sapphire Radeon 9800
Atlantis Pro 128 MB ram til samme pris:

Radeon 9800 Pro yder selvfølgeligt klart bedre, men hvordan står det til
med lydniveauet? Er der nogen der har erfaring med dette grafikkort med
hensyn til støj?

PS: Det skulle helts være plads til grafikkort + blæser i en SFF PC.

MVH Izi-

Fra : N´far

Dato : 17-06-04 17:03

"Izi-" <isai_fromer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men, så blev jeg opmærksom på, at man kan få et Sapphire Radeon 9800
> Atlantis Pro 128 MB ram til samme pris:

Er det nu også et " ægte " 9800pro ?. Dvs. et 256 bit kort ?