Samfundssind!
Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 17-06-04 10:18

Vi har fået skattelettelse af Anders & co.
Den bruger nogle så til at købe fransk rødvin for. Andre tager på en ekstra
chartertur til Kreta, andre igen køber måske en sydkoreansk hjemmebio.
Resultat: penge/arbejde ud af landet.
Men hvad gør vi? Tager et lån - nu da vi kan betale tilbage og bærer
hele posen med de mange penge tilbage til skattefar for at bytte med en
registreringsattest til vores Ducati, der har stået stille alt for
længe.............. det er sg da samfundssind

Bente,
der ikke gider lade ovenstående overskygge glæden ved igen at skulle køre
MC.

Fra : Hekto

Dato : 17-06-04 10:27

Mouritzen/Lykkeboe wrote:
> [...]
>
> Bente,
> der ikke gider lade ovenstående overskygge glæden ved igen at skulle køre

.... og så kan skattefar give pengene videre til finansministeren, så han
kan betale tilbage på det statslån fra Korea, som han brugte til at
financiere det offentliges overforbrug, tilskudsordninger og ... og
....og ;0)

.... eller noget i den retning. Nåh, i får da noget for pengene! =

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Ronni Jensen

Dato : 17-06-04 10:37

Ja det er nu en dejlig nok ting - penge kan vi altid bruge :)

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 17-06-04 11:26

Mouritzen/Lykkeboe wrote:

> [...]
> registreringsattest til vores Ducati, der har stået stille alt for
> længe.............. det er sg da samfundssind

Så køb dig en Mz, hvis opgaven er for stor.

Ib Jakobsen

Fra : Moller

Dato : 17-06-04 12:41

Ib Jakobsen wrote:

> Så køb dig en Mz, hvis opgaven er for stor.

   hmmm, sådan en koster jo 234.000Kr. med dansk afgift nu om dage :) men
så er den også spritny...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 17-06-04 16:19

Moller wrote:

> hmmm, sådan en koster jo 234.000Kr. med dansk afgift nu om dage :) men
> så er den også spritny...

Det var nu ikke den dyre model jeg tænkte på. Bare en gammel to-takter.

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 17-06-04 16:11

Mouritzen/Lykkeboe <jebema@nospamos.dk> skrev i en
> [...]
> registreringsattest til vores Ducati, der har stået stille alt for
> længe.............. det er sg da samfundssind

Hi folks!

Lyder fandeme godt!
Hvilken Duc. er det i har kasten kærligheden på??

--
Armand.

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 17-06-04 20:20

> [...]
>
> Hi folks!
>
> Lyder fandeme godt!
> Hvilken Duc. er det i har kasten kærligheden på??

Hej selv
målet for kærligheden er efterhånden lidt bedaget - den har jo ventet i
værkstedet i fem år - en 900SS '94.
Men hvad betyder det, når der er udsigt til "swing" på to hjul!!
vh
Bente/Martin

Fra : Armand

Dato : 17-06-04 21:44

> [...]
> værkstedet i fem år - en 900SS '94.
> Men hvad betyder det, når der er udsigt til "swing" på to hjul!!

Lyder sgisme godt!
Og jeg kender dig godt nok til at den ukomfortable og benlængde-ædende
sædehøjde/kørestilling ikke forskrækker dig af betydning. Gemalen har jo
ingen problemer det lange hyl

--
Armand.

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 18-06-04 10:00

> [...]
> Og jeg kender dig godt nok til at den ukomfortable og benlængde-ædende
> sædehøjde/kørestilling ikke forskrækker dig af betydning. Gemalen har jo

Ja, man kan jo i ren og skær entusiasme overbevise sig selv om, at man
simpelthen er født til den cykel - indtil "den anden ende" fortæller én det
modsatte, og der stadig er 500 km til Bologna
Vi ser hvordan det går, og om "jomfruturen" overhovedet bliver til Italien,
selvom det er drømmen.

Go' weekend
Bente

Fra : Armand

Dato : 18-06-04 16:20

> [...]
det
> modsatte, og der stadig er 500 km til Bologna

Min bitre erfaring fra 750SS Ie, er at det er håndleddene der gi'r op først

Engang forrige år kom jeg end ikke engang halvvejs til Egeskov slot
(forøvrigt som rute-guide for en flok her fra gruppen) før mine håndled var
i en tilstand så bremsning var decideret smertefuld - Og Bologna? God tur!!

Ducati-Mekka er dog et fint mål - Jeg var på fabriksbesøg i år 2000, hvilket
var yderst interessant!
Tag også forbi Deutsches Museum i München (oplevelsesfyldt, men måske mest
for Martin!?)!

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 17-06-04 17:27

Mouritzen/Lykkeboe wrote:
> [...]
> bytte med en registreringsattest til vores Ducati, der har stået
> stille alt for længe.............. det er sg da samfundssind

Klog beslutning

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Kenneth S

Dato : 17-06-04 20:35

> Klog beslutning

næh.. og heller ikke fornuftigt, men ikke desto mindre ganske forståeligt

Kenneth S
R1 (..hvor statstrolden ca blev ~155 k rigere på)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-06-04 06:42

Kenneth S wrote:

> næh.. og heller ikke fornuftigt, men ikke desto mindre ganske
> forståeligt

Hvorfor ikke det ?

Beslutninger man træffer med hjertet er da kloge

Fra : Kenneth S

Dato : 20-06-04 18:46

> Hvorfor ikke det ?
>
> Beslutninger man træffer med hjertet er da kloge

Ja, det er jo egentlig sandt.. I stand corrected

Kenneth S