Rhodos i Oktober
Fra : Work all day

Dato : 17-06-04 07:39

Er så heldig at skal en tur til Rhodos i oktober ( Skolernes efterårsferie )

Vi skal bo på et hotel som hedder Kassandra og som ligger i Ialyssos.

Nogen som kender til hotellet, området og hvorlangt der er fra Ialyssos ind
til Rohdos by ?

Kim

Fra : Tømreren

Dato : 17-06-04 08:48

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi skal bo på et hotel som hedder Kassandra og som ligger i Ialyssos.
>
> Nogen som kender til hotellet, området og hvorlangt der er fra Ialyssos

Heldige asen..

Jeg har været der for en del år siden... som jeg husker det var det i en
lille landsby ca. 8 km. fra Rhodos By..(måske 10 km.) men der er gode
busforbindelser til næsten ingen penge og det er også ret billigt at køre i
taxa.. husk dog først at spørge på hotellet hvad det koster og spørg så hvad
han vil have i taxaen,så kan du jo se om han er ærlig.

Hotellet er ret hyggelig med en stor pool og en børnepool men ret tæt på
ligger der en god strand,desværre med mange sten,så vidt jeg husker.

Go'Tur

Tømreren

Fra : Tømreren

Dato : 17-06-04 08:56

> [...]
>
> Vi skal bo på et hotel som hedder Kassandra og som ligger i Ialyssos.
>
> Nogen som kender til hotellet, området og hvorlangt der er fra Ialyssos

Der er noget om hotellet her under "sol og bad-rhodos-vestkysten"
http://www.saga.solreiser.no/