vigtigt
Fra : km

Dato : 16-06-04 19:48

Der er kun en måde at tabe sig på.

Motion.

Du skal forbrænde mere end du for ind.
Og ikke at sulte sig slank

Og ikke alle de kure som i måske køber jer fattig i

MHV

km

Fra : Merete

Dato : 16-06-04 20:24

"km" <km@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du skal forbrænde mere end du for ind.
> Og ikke at sulte sig slank
>
> Og ikke alle de kure som i måske køber jer fattig i

Tak for tippet - det hjalp mig virkelig for det, du lige har skrevet må da
være en ny videnskab - jeg har aaaaaaldrig hørt om det før ?!

M;

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-06-04 09:15

[km | Wed, 16 Jun 2004 20:47:58 +0200]

>Der er kun en måde at tabe sig på.
>Motion.

Sikke noget sludder. Der er massere af måder...

>Du skal forbrænde mere end du for ind.

Det er nemlig rigtigt.

>Og ikke at sulte sig slank

Nope, korrekt - men man skal vælge en diet der bl.a. gør denne forskel for
én.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : bb

Dato : 17-06-04 10:32

>Der er kun en måde at tabe sig på.
>
>Motion.
>
>Du skal forbrænde mere end du for ind.
>Og ikke at sulte sig slank
>
>Og ikke alle de kure som i måske køber jer fattig i

ja det er sandt, men hvis du havde læst gruppen så har dette været
sagt masser af gange.

Fra : John Nielsen

Dato : 17-06-04 12:33

> [...]
>
> Du skal forbrænde mere end du for ind.
> Og ikke at sulte sig slank
>
> Og ikke alle de kure som i måske køber jer fattig i

Jeg har smidt 65 kg og holdt vægten i et år nu - begge dele uden motion!
...og jeg lever endnu ;)

JN