Predator DVD
Fra : Thomas

Dato : 16-06-04 17:56

Hejsa

For nogen dage siden, var der nogen der efterlyste 'Predator' på
DVD... Jeg kunne ikke lige finde tråden, men vil gerne gøre opmærksom
på dette link...

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=8987

99 kroner, for Predator Special Edition - 2 disc med DTS!

Mvh. Thomas

Fra : Martin Johansson

Dato : 16-06-04 18:18

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på dette link...
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=8987
>
> 99 kroner, for Predator Special Edition - 2 disc med DTS!

Hmm interessant, sidste gang jeg tjekkede hos Dvdoo var, prisen noget højere
og den var udgået hos producent og derfor i restordre

Jeg er dog ligeglad, jeg har allerede et eksemplar på hylden.

Fra : Per

Dato : 17-06-04 09:18

> [...]
> på dette link...
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=8987
>
> 99 kroner, for Predator Special Edition - 2 disc med DTS!

Jeg har den selv. Men man skal altså ikke forvente sig god lyd af den.

Fra : Martin Johansson

Dato : 17-06-04 13:09

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har den selv. Men man skal altså ikke forvente sig god lyd af den.

Nææh du har ret, lyden får en middel karakter her:
http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=1420

Men ok, det er jo også en lidt ældre film og man regnede måske ikke med at
den ville blive så stort et hit?
Den er jo også fyldt med politikere, hele to guvernører er der med.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-06-04 16:01

> [...]
> på dette link...
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?command=8987
>
> 99 kroner, for Predator Special Edition - 2 disc med DTS!

det kunne udmærket være min post du tænker på så jeg siger da mange tak -
tror nu jeg venter på den nye der udkommer - den koster kun 40,- mere....
det er en jångel med alle de udgivelser af det samme!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight