Logik for perlehøns ?
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 16-06-04 17:27

Hej i hytterne

Er det kun mig der tænker sådan - eller er der "gået en lille sikring"
et eller andet sted hos de trafikale organer ?

"man! har bevilget en udvidelse af Køgebugt mellem køge og ?? -
fint, herligt , længe ventet -

Men satme om ikke de er ved at forpeste trafikken med noget
eksperimenteren med støjsvag asfalt.

Hvorfor ikke vente med det vejarbejde, til de alligevel skal genere
billisterne ?

--
jan@fedtegreven.dk

Fra : Lars

Dato : 16-06-04 17:34

Hejsa,

<jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> [...]
> eksperimenteren med støjsvag asfalt.
> Hvorfor ikke vente med det vejarbejde, til de alligevel skal genere

Ja.. Dælme irriterende. I det mindste kunne de da have ventet til
industriferien hvor der lige er knap så meget pres på motorvejen. Til
gengæld fin oplevelse at - eftervejarbejdet - at kunne køre 120 hele vejen
forbi tankstationerne og videre op til Greve!

** Lars

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-06-04 17:48

On Wed, 16 Jun 2004 18:26:40 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Hej i hytterne

Davs!

>"man! har bevilget en udvidelse af Køgebugt mellem køge og ?? -
>fint, herligt , længe ventet -

Hmm, det er sgu da noget af et projekt at begynde at udvide Køgebugt....

Fly

PS: Hvor bliver fedtegrevebillederne af?

Fra : MVP

Dato : 17-06-04 09:47

> Hmm, det er sgu da noget af et projekt at begynde at udvide Køgebugt....

lol

Mads

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-06-04 18:42

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Hmm, det er sgu da noget af et projekt at begynde at udvide Køgebugt....

Naehhh ... man sænker da bare vandstanden ;)

>PS: Hvor bliver fedtegrevebillederne af?

Aner det ikke - det er ikke yours truly der er webmaster der ;)

--
jan@fedtegreven.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-06-04 09:55

On Thu, 17 Jun 2004 19:42:09 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Naehhh ... man sænker da bare vandstanden ;)

Så udvider man vel ikke bugten?

Fly

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-06-04 15:22

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Så udvider man vel ikke bugten?

Joda .....

Stranden vil jo blive meget større

--
jan@Stevns.Net

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-06-04 16:14

On Fri, 18 Jun 2004 16:21:37 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Stranden vil jo blive meget større

Det er jo ikke den, der er Køge Bugt. Det er vandet.

Fly

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-06-04 18:54

>Det er jo ikke den, der er Køge Bugt. Det er vandet.

Enhver der solbader der, vil modsige dig
--
jan@Stevns.Net

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-06-04 22:14

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> Enhver der solbader der, vil modsige dig

Ja solbader, for hvem vil dog bade i Køge bugt?

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-04 20:48

http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=77433

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@Stevns.Nettet

Dato : 17-06-04 21:12

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>http://www.vejdirektoratet.dk/dokument.asp?page=document&objno=77433

Det er så læst - og jeg undrer mig stadig lidt over logikken i det.

Der står - citat :

Forsøget anslås, at ville koste ca. 6,5 mio. kr. inkl. støjmålinger og
afrapportering.

Når det nu *er* vedtaget, at motorvejen skal udvides, kunne man vel
have lagt de 6.5 millioner i mølposen , og bruge dem bedre : læs
fjerne sorte pletter, eller se at få lettet baghaven og f.eks rettet
op på de slidte afmærkninger, der stadig er til stede, på trods af
tidligere påtaler over for rette vedkommende, som lovede at se på
det, og meldte tilbage, at det ville blive lavet

(og det var i 2001 , de er stadig ikke lavet, de hajtænder ved
Vallensbæk Torvevej )

De kunne da indbygge deres forsøg, i et stykke af udvidelsen, eller
hür

--
jan@Stevns.Net

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-06-04 06:45

jan@Stevns.Nettet wrote:

> De kunne da indbygge deres forsøg, i et stykke af udvidelsen, eller
> hür

Det jeg læser er at de eksperimenterer med støjdæmpning fordi
omgivelserne lider under støjen. Et eller andet sted giver det
mere mening at teste belægningen mens der er fuldt tryk på
trafikken, for i ferieperioden er det jo ikke til at sige om den
lavere støj skyldes belægningen eller blot at trafikken er
lettere. Jeg kan også forestille mig at beboerne i området ikke er
vilde med at motorvejen får endnu et spor, så jeg vil tro at en
del af aftalen er, at udvidelsen bliver af den nye, "lydløse" type
- af samme grund er det vel vigtigt at have styr på effekten af
belægningerne *inden* udvidelsen bliver lavet..

Om jeg så er en perlehøne fordi jeg kan se logikken vil jeg lade
være op til dig..

--
Hygge..
Thomas