Filmforslag til fre 18/6 i Århus
Fra : Jake

Dato : 16-06-04 15:56

Har inviteret min kønnere halvdel med i biffen, hvad er værd at se?

Troja har vi begge set, og Ondskab har hun desværre også luret uden mig :(

/Jake

Fra : Thomas Helvard

Dato : 16-06-04 17:13

Hvad med Eternal sunshine..? Den var jeg inde og se med min kæreste og det
var et hit

- T

----------------------------------
"Vi holder ikke op med at lege, fordi vi bliver gamle;
Vi bliver gamle, fordi vi holder op med at lege."

Fra : jytte jensen

Dato : 16-06-04 18:45

Thomas Helvard <helvard@fdf.dk> skrev:
>Hvad med Eternal sunshine..? Den var
> [...]
anbefales.
vh. Jytte Jensen

Fra : Martin Møller

Dato : 17-06-04 09:37

Jake wrote:
> Har inviteret min kønnere halvdel med i biffen, hvad er værd at se?
>
> Troja har vi begge set, og Ondskab har hun desværre også luret uden
> mig :(
>
> /Jake

Harry Potter?

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.