Afslag på Schengen-visum
Fra : Ole Larsen

Dato : 16-06-04 14:29

Hej

Hvad skal jeg gøre???

Jeg har efter mange års ferierejser med min familie til Tyrkiet fået en god
ven dernede. Min ven er veletableret med egen virksomhed er reel og
retskaffen.
Jeg har igennem flere år indviteret ham herop på en uges genvisit men han
har hele tiden tøvet med at sige ja til dette tilbud. Jeg har nu fået at
vide hvorfor, min ven er ved dom udvist af danmark for bestandig idet han
for 20 års siden ( han var da bosat i Danmark, hans forældre og søskende bor
her stadig ) afsonede en dom for narkosmuling.
Min ven er da heldigvis blevet klog af skade og har levet et hæderligt liv
lige siden.
Min ven har lige fået afslag på Schengen-visum for at besøge hans gamle
forældre her i landet.
Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham??????

Ole Larsen

Fra : Gevaldi

Dato : 16-06-04 14:30

Ole Larsen skriblede:
> [...]
> Min ven har lige fået afslag på Schengen-visum for at besøge hans
> gamle forældre her i landet.
> Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham??????

Ta' hans familie med *derned*

--
/Gevaldi

Fra : Henrik

Dato : 16-06-04 15:03

On Wed, 16 Jun 2004 15:29:45 +0200, "Gevaldi"
<georg_valdi@hotmail.com> wrote:

>Ta' hans familie med *derned*

Hehe.

Mvh
Henrik

Fra : Lars

Dato : 16-06-04 14:55

Ole Larsen wrote:
> [...]
> forældre her i landet.
> Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham??????

Ikke ret meget formentlig.
"Udvist af Danmark for bestandig"...betyder jo, at det nok ikke er så
godt at komme tilbage.

/Lars

Fra : ole holte

Dato : 16-06-04 23:03

"Lars" <stakittet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke ret meget formentlig.
> "Udvist af Danmark for bestandig"...betyder jo, at det nok ikke er så
> godt at komme tilbage.

FLyt til SVERIGE min ven

Fra : martin

Dato : 17-06-04 06:56

"Ole Larsen" <kal@pc.dk> wrote in message
> [...]
> forældre her i landet.
> Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham??????

Du kan nok ikke gøre noget,

I dansk lovgivning er der SHJV ikke nogen særlige hensyn
til retskafne og reele NARKOSMUGLERE, de bliver hvis nok
bare anset somm alm. narkosmuglere....

Martin

Fra : "Erik Andersen

Dato : 18-06-04 13:15

> [...]
> forældre her i landet.
> Hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham??????

Jeg sidder stadig og griner....

Fra : Gevaldi

Dato : 18-06-04 13:22

Erik Andersen skriblede: