Suzuki Samurai årgang
Fra : Morten

Dato : 16-06-04 12:14

Hejsa

Har lige købt en gammel suzuki samurai dm50.
Har hørt det er muligt at se årgang ud fra stelnummeret er der nogen
der kunne fortælle hvordan.

Mvh
Morten

Fra : Ulf

Dato : 17-06-04 11:24

Morten <none@none.dk> wrote in message news:<ooa0d01jplsvia5n24r0jq5a0n53htgnk5@4ax.com>...
> [...]
>
> Har lige købt en gammel suzuki samurai dm50.
> Har hørt det er muligt at se årgang ud fra stelnummeret er der nogen

Hej Morten

Tror ikke at jeg er til meget hjælp..
Men som det første ville jeg da selv søge på google, som vi nu er på..

Der finder du sikkert noget.

Hilsen Ulf

PS.

Skal selv have en Yamaha 4 gear

Fra : Zeros

Dato : 17-06-04 18:28

http://home4.inet.tele.dk/gtw/aarstalsmaerkning.htm

Fra : RpR

Dato : 18-06-04 07:54

> http://home4.inet.tele.dk/gtw/aarstalsmaerkning.htm

Hvilket så sjovt nok ikke gælder for nyere knallerter og scootere

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-04 23:27

On Thu, 17 Jun 2004 03:24:00 -0700, Ulf wrote:

> Men som det første ville jeg da selv søge på google, som vi nu er
> på..

Hvad mener du med "som vi nu er på?"

> Der finder du sikkert noget.

Onkel Google er guld

> Skal selv have en Yamaha 4 gear

God fornøjelse - det er en herlig knallert. Savner sq min den gamle

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Erling Jensen

Dato : 20-06-04 14:02

på Dm 5o starter stelnummerene fra 100,000

lige et eks.: puch Woe xxxxxxx K
W = importeret
OE = importøren i dette tilfælde Ole E. Andersen

Nr. = idette tilfælde var stelnummeret overens med motornummer.

K= årgang 1973

A = 1964 / 1985
B = 1965 / 1986
C = 1966 / 1987