EFTERLYSNING! GRÅT SIDEDÆKSEL TABT MELLEM ~
Fra : Palle Kaarsberg

Dato : 04-05-01 18:19

Hej

Idag har jeg tabt mit venstre sidedæksel. Det er sket på strækningen
Hillerød - Birkerød ad kongevejen.
Dækslet er sølvgråt og der står "DOHC 750" med sort.
Hvis nogen af jer kommer forbi, må i meget gerne kigge efter det, og skulle
i finde det, vanker der en dusør.

Mvh.

Palle Kaarsberg
45 82 03 45
prk@it.dk

Fra : Henning Sørensen

Dato : 04-05-01 22:57

Palle Kaarsberg <prk@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cuoef$11ce$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Dækslet er sølvgråt og der står "DOHC 750" med sort.
> Hvis nogen af jer kommer forbi, må i meget gerne kigge efter det, og

Lyder som en XS750 ??
Jeg har da et liggende - godt nok i sort og uden DOHC 750 på -
(Der sitter naturligvis et på cyklen..)
- hvis det nu ikke skulle komme for en dag.

/Henning.
XS750 1977 - 25 km i år