Speed Fight 2 starter ikke??
Fra : Ulf

Dato : 16-06-04 10:01

Hej NG

Jeg har en ven som har en Speed Fight 2, som normalt kører rundt de 60
km/t. Problemet ligger bare der at den ikke gider starte, slet ikke
med elstart, og heller ikke med Kickstart..

Hvad kan vi gøre??

Hilsen Ulf

Fra : Brian A.

Dato : 16-06-04 11:23

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> km/t. Problemet ligger bare der at den ikke gider starte, slet ikke
> med elstart, og heller ikke med Kickstart..

Kontroller om den er druknet - ud med tændrør, er det vådt? Rengør og tjek
gnist mod stel.

Fra : Ulf

Dato : 17-06-04 08:04

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> wrote in message news:<40d01143$0$9326$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> "Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Kontroller om den er druknet - ud med tændrør, er det vådt? Rengør og tjek
> gnist mod stel.

Hej Brain

Tænrøret er en smule vådt.. Det siger min ven!
Ang. tjekke gnist, det kan han ikke da han siger at hans kickstarter
er gået i stykker. Og det samme med Elstarteren..

Så det er lige hvad man skal købe..
Til sådan en plastik knallert..

Hilsen Ulf

PS.

Håber i kan hjælpe mig/min ven, da han bruger den vær dag..

Fra : Brian A.

Dato : 17-06-04 09:16

> [...]
> Til sådan en plastik knallert..
> PS.
>
> Håber i kan hjælpe mig/min ven, da han bruger den vær dag..

Hvordan kan han dog bruge den hver dag når hverken kickstarter eller
el-starter virker?

Fra : Pwh

Dato : 17-06-04 10:10

> Hvordan kan han dog bruge den hver dag når hverken kickstarter eller
> el-starter virker?

Den får da bare lov til at stå i tomgang natten over )

/Jens

Fra : Ulf

Dato : 17-06-04 18:37

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message news:<40d16004$0$524$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Den får da bare lov til at stå i tomgang natten over )
>
> /Jens

Flot mand...

Den virkede jo..

Men det gør den desværre ikke nu!

Så tomgang, er ikke løsningen, men måske kickstarter aksel kan køre
det.. Og de andre tandhjul..

Hilsen Ulf

Håber jeg kan snakke med seriøse mennesker, som ikke har tomgang i
hoved!

Fra : KS

Dato : 17-06-04 20:55

klip

lad en times tid på akkuen - så starter den sikkert - de lortepeugoer har jo
lortestartspærre, medmindre din er en nyere model, så har den ikke.......

prøv - det er et forsøg værd ;)

Fra : Hekto

Dato : 18-06-04 18:06

KS wrote:

> [...]
> lortestartspærre, medmindre din er en nyere model, så har den ikke.......

Batteriet skal, helt rigtigt, være heeelt opladt, for ellers lukker
starspærren for det hele ... som den er beregnet til!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Pwh

Dato : 18-06-04 08:00

> Flot mand...

Slap af mand...
har du ingen humoristisk sans.

/Jens

Fra : Ulf

Dato : 18-06-04 21:41

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message news:<40d2932f$0$417$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Slap af mand...
> har du ingen humoristisk sans.
>
> /Jens

Hej PWH ( Jens )

Jo, det har jeg..

Var bare ikke lige så passet på det tisdpunkt..

Ang. det med at lade på akku'en, kunne være en ide.. Vil lige sige det
til ham. Ang. startspærre, kan jeg sige at, efter min megning er det
en 2003 model. Han kan ikke huske det helt, men den er ca. 1 år
gammel, så man kunne tro det var en 2003 model.

Hilsen Ulf

PS.

Han har købt den fra ny af, men har desværre igen garantie på den mer,
pga. kontruktiv ændrig på sin motor.

Sådan forklarede hans mekaniker ham det i hveriflad.

Fra : Hekto

Dato : 18-06-04 23:02

Ulf wrote:

> [...]
> pga. kontruktiv ændrig på sin motor.
>
> Sådan forklarede hans mekaniker ham det i hveriflad.

Der skal være min. 12,5 volt på batteriet for at startspærren ikke slukker.
Så længe garantien ikke dækker, er man da fri for at værkstedet
ødelægger noget!!!

Fra : rotel

Dato : 24-06-04 07:43

køb en Yamaha