Buschauffør med promille på 2,0
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-06-04 09:31

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=284896/

En Københavnsk by-buschauffør blev i går taget med en promille på ca 2,0
efter at flere af passagererne havde meldt hem via mobiltelefon.

Hvad tænker sådan en mand på ?
Han har jo trods alt "ansvaret" for mange menneskers førlighed.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mikael L

Dato : 16-06-04 10:39

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad tænker sådan en mand på ?
> Han har jo trods alt "ansvaret" for mange menneskers førlighed.

Det er vel de færreste der har en promille på 2,0 der tænker. Men mon ikke
han har et alkoholproblem og derfor er kold i røven?

Mikael

Fra : _Carsten_

Dato : 16-06-04 11:32

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel de færreste der har en promille på 2,0 der tænker. Men mon ikke
> han har et alkoholproblem og derfor er kold i røven?

Det næste han køre bliver vel antabussen

Carsten

Fra : Schulz

Dato : 16-06-04 11:58

**snip**
> Det næste han køre bliver vel antabussen
>
> Carsten
**snip**

Hehe!

Fra : hanzen

Dato : 16-06-04 13:00

> [...]
>
> Hvad tænker sådan en mand på ?
> Han har jo trods alt "ansvaret" for mange menneskers førlighed.

Har du aldrig hørt at når man har drukket skal man lade bilen stå og tage
bussen?
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-06-04 13:44

> [...]
>
> En Københavnsk by-buschauffør blev i går taget med en promille på ca 2,0
> efter at flere af passagererne havde meldt hem via mobiltelefon.

Der er vist flere momenter i den sag:
1) Hvad gjorde passagererne for at stoppe kørslen.
2) Hvor fik han bus nummer 2 fra, hvem udleverede den til ham.
3) Den cjafut der overtog bus nummer 1, hvorfor stoppede han ikke
fulderikken.

> Hvad tænker sådan en mand på ?
> Han har jo trods alt "ansvaret" for mange menneskers førlighed.

Han har slet ikke tænkt.
Hvis han så kommer med en forklaring med at det var eftervirkninger fra
dagen før,
så ville jeg nødig se ham når han var fuld.
Sådan en tosse er farlig for sig selv og sine omgivelser, det sidste er
værst.

Straf?
Lad ham stå et eller andet sted som midterstribe hver dag i et år, feks ved
et vejarbejde.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Allan Møller

Dato : 16-06-04 18:42

> 3) Den cjafut der overtog bus nummer 1, hvorfor stoppede han ikke
> fulderikken.

Det gjorde han også - det var ham som meldte ham.

Mvh. Allan

Fra : Hørlyck [Esbjerg]

Dato : 16-06-04 21:24

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> Det gjorde han også - det var ham som meldte ham.

Næh det gjorde han vist ikke, han fortalte blot hvor de muligvis kunne finde
tumpen :

Citat:
Nu var det imidlertid en sagesløs anden chauffør, der havde sat sig bag
rattet - og han var pinlig ædru.

Han kunne til gengæld fortælle, at den chauffør, han havde afløst, nu kørte
gennem den indre by midt i myldretiden med en ny bus - linje 48 med
internnummeret 5189. Og så startede en ny politijagt på bussen med den
opstemte chauffør.

Mvh

Lars

Fra : Peter Weis

Dato : 17-06-04 20:57

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

> En Københavnsk by-buschauffør blev i går taget med en promille på
> ca 2,0 efter at flere af passagererne havde meldt hem via
> mobiltelefon.

Hmm ... jeg så på en forside at selv bussen var fuld.

mvh
Peter

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-06-04 08:10

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Hmm ... jeg så på en forside at selv bussen var fuld.

Der bliver da også bare hældt på dem

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC