Er det godt eller dårligt med et diskotek ~
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 16-06-04 03:54

....når man mest af alt har lyst til at drøne hjem og sove efter en hel
nats arbejde?

http://phpwizard.dk/temp/lupocrash.avi (ca. 8MB)

Må erkende det ikke liiiiige var sådan jeg forventede den ville
reagere... Trillede de 800m hjem og lader værkstedet kigge på den om
små tre timer. Det der er sgu for underligt...

Lavt olietryk (jeg checkede, der er masser af olie på), generel fejl
på bremser (de virker umiddelbart fint), fejl på ABS (nu gad jeg ikke
lige afprøve... , den besynderlige: Fejl på ESP - nok noget af det
sidste en Lupo 3L er udstyret med, men interessant den har lampen.

Bemærk også omdrejningstælleren...

Mon ikke der er brændt noget elektronik af? Godt der er garanti på

Den kører som udgangspunkt fint bortset fra hvad man ser og hører på
filmklippet. Nu hører jeg lige med værkstedet om jeg selv skal bringe
eller få folk til det :)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-06-04 07:33

"Andreas Frøsting" <andreas@phpwizard.dk> wrote in message

Filmer du altid når du starter bilen eller var det en gang til for at
forevige øjeblikket ?

> Mon ikke der er brændt noget elektronik af? Godt der er garanti på

Det er garanteret computeren.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : _Carsten_

Dato : 16-06-04 08:15

> Filmer du altid når du starter bilen eller var det en gang til for at
> forevige øjeblikket ?

Hvad tror du selv?

Carsten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-06-04 08:33

"_Carsten_" <h@hh.xx> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Hvad tror du selv?

Selvfølgelig det sidste

(med mindre du har overvågningskamera)

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 16-06-04 15:18

>Filmer du altid når du starter bilen eller var det en gang til for at
>forevige øjeblikket ?

Selvfølgelig filmer jeg alt hvad jeg laver ;)
Ej, tænkte blot det var liiiige en anelse for underligt, så jeg fandt
kameraet frem og forevigede øjeblikket.

>Det er garanteret computeren.

Jeps, faktisk combienheden (poppet ord for instrumentbræt).
Der er så bestilt et nyt der kommer "om et par dage".
I mellemtiden bliver jeg så udstyret med minigolf med manuelt gear...
Det bliver sjovt :)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Elbarto

Dato : 16-06-04 10:58

"Andreas Frøsting" <andreas@phpwizard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den kører som udgangspunkt fint bortset fra hvad man ser og hører på
> filmklippet. Nu hører jeg lige med værkstedet om jeg selv skal bringe

Har set samme nummer i en passat TID (taxa) mener det var en styrebox der
var stået af bilen kørte iøvrigt udemærket

Elbarto Simpsoniac