Erfaringer med Listo 45??
Fra : -mjp- / Odense

Dato : 15-06-04 22:47

Hej folkens,
står og mangler en 45 og faldt over denne knallert...

Nypris: 7500.- !!

http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=6864&vare_id=335442

Er der nogle af jer mere erfarne der kan fortælle mere om denne eller evt.
foreslå en anden i samme prisklasse..

-mjp- / Odense..
--
Mail: mjp-nospam78@hotpop.com
De to cifre fjernes ved besvarelse via mail...

Fra : chipmand

Dato : 21-06-04 05:32

"-mjp- / Odense" skrev d. 15-06-04 22:47 dette indlæg :
> [...]
> De to cifre fjernes ved besvarelse via mail...
>
> Prøv at ringe til forhandleren på linket du skriver. Det er tros alt
en 4 takter efter sigende så skulle det være en stærk motor. Jeg vil
selv have sådan et dyr at køre på. Jeg sad en aften og surfede på nettet
og faldt over stedet hvor de bliver lavet
http://www.zymotor.com/index.html

http://www.kandu.dk/

Fra : -mjp- / Odense

Dato : 21-06-04 16:11

"chipmand" skrev i en meddelelse
> [...]
> selv have sådan et dyr at køre på. Jeg sad en aften og surfede på nettet
> og faldt over stedet hvor de bliver lavet

Hej, tak for svaret..

Årsagen til at jeg spørger her er jo netop at forhandlere typisk "skamroser"
deres produkter og helst ikke vil stå med en scooter der ikke kan køre efter
3 måneder..

Tak for linket

-mjp- / Odense..

Fra : chipmand

Dato : 22-06-04 06:25

Jeg kontaktede lige en anden forhandler inat og har lige fået svar
tilbage. Klipper fra mail:

Tak for Deres henvendelse.

Vi mener bestemt at Listo 45, er en god Scooter.

Lav indkøbspris og samme lave priser på reservedele.

Virkelig god benzinøkonomi ( 40 - 50 km pr liter blyfri 95)

Høj kvalitet ( NPmotor kender indgående til kvaliteten, fra salg af
ATVer fra samme producent )

Længere levetid på motor pga 4 - takt.

"Almindelige mænd" kan også finde ud af at skrue på en Listo, men det
skulle ikke være nødvendigt.

Er det påkrævet, er det nu ikke så svært.

Har De yderligere spørgsmål eller ønsker De at aftale tid for en
demonstration/prøvekørsel

er De meget velkommen til at kontakte NPmotor.

http://www.kandu.dk/