Hvilken gearing??
Fra : Morten Christensen

Dato : 04-05-01 17:51

Jeg har en Jog-c Space Innovation med 45km/t cylinder, og den render nok en
70 stykker...

Jeg overvejer at sætte en gearing på, men jeg ved ikke hvilken.. er der
nogen, der har et forslag??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : RpR

Dato : 04-05-01 20:54

> [...]
>70 stykker...
>
>Jeg overvejer at sætte en gearing på, men jeg ved ikke hvilken.. er der

Jeg ville ikke sætte gearing på en Jog der kun har fået taget spærringerne.
Jeg tror ikke engang den vil blive hurtigere af det, da det nok kniber med
at trække den.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Peter Risager

Dato : 05-05-01 09:50

> Jeg ville ikke sætte gearing på en Jog der kun har fået taget
spærringerne.
> Jeg tror ikke engang den vil blive hurtigere af det, da det nok kniber med
> at trække den.
Man kan godt og den bliver også hurtigere på toppen, men optrækket kan du
godt glemme, og den vil sikkert ikke kunne trække op af bakker
Har selv kørt kun med gearing og lovlig cyl, der var dog også karb og vario
på,
men for fanden hvor var det kedeligt

--
mvh: