officeproblem ?
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 21:05

Hej er der nogen der kan hjælpe mig ?
Jeg skal have slette min HDD, for at starte forfra. Jeg har nogle mystiske
nedbrud på maskinen. Mit problem er så, at jeg har, manuelt slettet alt på
disken, men i Officemappen er der en mappe "office10", jeg har slettet alt i
mappen, men men, der er en fil "MSOHEV.DLL" denne kan jeg ikke få lov at
slette og derfor kan jeg heller ikke få lov at formatere dette drev. Jeg
bliver meget glad hvis jeg kan få fjernet filen uden at smide min hdd
væk...
Hilsen Anne.