Reparation af VW i Tyskland
Fra : Christian Vesterby

Dato : 15-06-04 19:45

Er der nogen, som kender et godt (og billigt) VW værksted i
Nordtyskland?

Skal have skiftet tandrem og remstrammerhjul på en Passat TDI fra
1999!!

De må meget gerne tale dansk på værkstedet....mit tyske er temmeligt
rustent!!!

--
Mhv.
Vesterby

Fra : phk

Dato : 15-06-04 21:07

"Christian Vesterby (slet 7ATC8)" <cach@7ATC8mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1999!!
>
> De må meget gerne tale dansk på værkstedet....mit tyske er temmeligt

Thurner, Osterallee 207, Flensburg

Spørg efter Kay Dzikowski (nej, der er ingen stavefejl :))

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 16-06-04 15:35

> Thurner, Osterallee 207, Flensburg

Nu skrev han billigt .
Prøv lige og undersøg hvad det koster i DK ved en autoriseret, og så hvad
det koster i Tyskland. Jeg må tilstå jeg blev overrasket da jeg skulle have
skiftet tandrem og lavet 90000 Km service på min VW Polo. Prisforskellen
mellem DK og Tyskland (autoriseret) var næsten ikke eksisterende, forskellen
var mindre end 100 Kr.!.

Mvh. Brian

Fra : Frank Obling

Dato : 16-06-04 19:08

Her er et link til den omtalte forhandler:

http://www.autohaus-kath.flensburg.vw-partner.de/

Hilsen
Frank

Fra : Frank Obling

Dato : 16-06-04 19:23

Her kommer et link til den omtalte forhandler:

http://www.autohaus-kath.flensburg.vw-partner.de/

Venlig hilsen

Frank