Kommentarer tak.. :-)
Fra : Ronni Hansen

Dato : 15-06-04 15:55

Hejsa.

Tid og lyst til at læse om mit projekt med en Nissan 200sx si klik her

www.nissan200sx.dk

Ville blive glad for evt. kommentarer om siden og bilen.

MVH
Ronni Hansen

Fra : Olesen

Dato : 15-06-04 16:00

"Ronni Hansen" <rh@nissan200sx.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Tid og lyst til at læse om mit projekt med en Nissan 200sx si klik her
>
> www.nissan200sx.dk
>
> Ville blive glad for evt. kommentarer om siden og bilen.

Solen skinner ind af vinduet, så jeg kan desværre
ikke læse dit projekt før senere *S*.
Skriften er også uhyggelig lille, men jeg
er jo også halvgammel *S*...

Fra : Ronni Hansen

Dato : 15-06-04 16:13

Har ikke selv lavet designet, men den kan bedst lide man kører i 1024 * 768
opløsning.

Måske din skirft type er sat til lille i explorer?

MVH
Ronni

Fra : Hinge

Dato : 15-06-04 19:31

Jeg tror du skal finde en anden computer end di egne. På min ser det lidt
underligt ud, skriften er meget lille, og så er der et stort felt ca. 1/3 af
skærmen hvor der ikke er noget på. Det kan godt være at du vil optimerer den
for 1024*768, men at det skal se dumt ud i andre opløsninger er da dumt.
Ops. jeg kører 1152*864

Kasper H.

Fra : Ronni Hansen

Dato : 15-06-04 19:48

Hejsa.

Jeg er klar over dette problem. HAr fået at vide det skulle være fordi jeg
kører i "frames"?? Men da jeg ikke er en haj til at lave eller designe må
jeg desværre vente med ændringer af sårn noget indtil min makker har tid til
at lave noget på siden..

Men mange tak for feedback. !

MVH
Ronni
www.nissan200sx.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 15-06-04 21:37

SNIP

Ser meget godt ud, og er vil med de forskellige stages du har fået lavet.
Lyder som en rimelig potent nissan.

Dog hvis du skriver på engelsk ville det så ikke være en ide, at dine links
til de forskellige ting på siden var på engelsk og ikke dansk?

MVH

Jonas R.

Fra : Ronni Hansen

Dato : 15-06-04 22:01

Hejsa.

Mange tak skal du have. Den har ca 340Hk pt.

Det med linksne, der mener du dem i menuen ikke? Dem kan jeg ikke selv ændre
da det er den del af billedet.. Men lige så snart "min" desginer har tid
bliver det ændret. Er først "lige" gået i gang med at få den ændret fra
dansk til engelsk.

MVH
Ronni
www.nissan200sx.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 15-06-04 22:24

Ronni Hansen wrote:
SNIP
> Mange tak skal du have. Den har ca 340Hk pt.

Med 340 hk må det jo rykke pænt godt :), min egen audi s2 med 310 hk går nu
jævnt godt !

> Det med linksne, der mener du dem i menuen ikke?

Lige præcis dem jeg mener :)

Dem kan jeg ikke
> selv ændre da det er den del af billedet.. Men lige så snart
> "min" desginer har tid bliver det ændret. Er først "lige" gået i gang
> med at få den ændret fra dansk til engelsk.

Helt iorden, men synes det er cool at du laver det til engelsk

Min egen hjemmeside
www.skumlern.dk
som dog ikke har været opdataret i 100 år og en sommer

/Jonas

Fra : Ronni Hansen

Dato : 16-06-04 08:58

Hejsa.

Den rykker også heelt pænt. *gg* Men den s2'er kan sq dælme også blive mega
syg. hehehehe.

Ja der kommer flere og flere fra udlandet, og de fatter ikk en brik
dansk?!?!?! *gg*

Fra : Ronni Hansen

Dato : 16-06-04 11:50

Ja, nu er min side så nede.. . Har sq kommet til at lave totalt ged i det
hele fordi jeg liiiiige skulle prøve noget. DOOOH.

Så der går lidt inden den er oppe igen. Beklager meget.

MVH
Ronni

Fra : John Sahl

Dato : 15-06-04 23:05

Ronni Hansen wrote:
> Mange tak skal du have. Den har ca 340Hk pt.

Jeg synes ikke du dokumenterer din effekt med udskrifter
fra rullefelt, eller er det bare mig der ikke kan finde det?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ronni Hansen

Dato : 16-06-04 08:55

Hejsa.

Har ikke papir på de 340Hk. Min sidste måling jeg har papir på er på
288,8Hk. Siden den måling er der kommet en større AFM på (gamel: ø49, ny
ø80), større dysser (før 370cc, nu 444cc) og en anden chip. Plus at trykket
er hævet til 1,25 bar istedet for 0,9 som da den blev målt til 288,8 HK.

Skriver også kun ca 340hk.. hehehehe. Men har indtil videre kun været
7,2Hk fra den effet jeg har sagt / regnet med og som den så siden er blvet
målt til.... Har den kun 320Hk så skidt pyt, den trækker HÅRDT aligevel.
*gg*

Ligeså snart den kommer på gaden igen kommer den på rullefelt. Var på vej
nej at få den trimmet og målt helt færdig og klar til DHB i år, da den
kælling kørte ind i den!! Grrr. Heldigvis har jeg en politi rapport på
det hele er hendes skyld så det berører mig ikke rent forsikring og
økonomisk..

MVH
Ronni Hansen

Fra : John Sahl

Dato : 16-06-04 10:10

Ronni Hansen wrote:
> [...]
> ny ø80), større dysser (før 370cc, nu 444cc) og en anden chip. Plus
> at trykket er hævet til 1,25 bar istedet for 0,9 som da den blev målt

Jeg har fulgt dit projekt gennem et stykke tid

> [...]
> været 7,2Hk fra den effet jeg har sagt / regnet med og som den så
> siden er blvet målt til.... Har den kun 320Hk så skidt pyt, den

Det tror jeg på!

> [...]
> da den kælling kørte ind i den!! Grrr. Heldigvis har jeg en
> politi rapport på det hele er hendes skyld så det berører mig ikke

Dejlig ting, altså at du ikke selv hænger på det!