Er variatoren den samme ?
Fra : K

Dato : 15-06-04 15:28

Nogen der ved om variatoren på en PGO T-rex 110 ccm og en PGO T-rex
45'knallert er den samme ?

har prøvet hos to PGO forhandlere, men de siger at de intet kan se ud fra
deres reservedelsprogram da dette er meget ringe omkring 110 ccm'eren,
derudover har jeg spurgt hos nogle tuningsexperter, men de kender kun til 50
ccm !

PS: nogen der ved noget om tuning af sådan en bandit ? jeg kan ikke finde
hverken, cylinder, udstødning, karburator eller variodele til den :-/

( dog har jeg fundet ud af at en 50 ccm karburator passer på studsen, de er
ens )

mht. udstødning så er der et kraftigere forrør, men potter er den samme som
45'eren, men studsen ved cylinder vender modsat en 45'er

--
V.H K

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 15-06-04 16:09

"K" <krammeFJERNSTOREBOGSTAVER@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> PS: nogen der ved noget om tuning af sådan en bandit ? jeg kan ikke finde
> hverken, cylinder, udstødning, karburator eller variodele til den :-/

Jeg går udfra at 110ccm er en kopi af minarellis 125ccm... Derfor kunne det
tænkes du kan få Malossis MHR 172ccm kit på. Dette kit skulle der være jævnt
meget knald på.

Prøv evt. www.scooter-attack.com eller andre hollandske sider?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Elbarto

Dato : 15-06-04 19:57

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@hottiemail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> tænkes du kan få Malossis MHR 172ccm kit på. Dette kit skulle der være

Nu er det jo variator han spørger om ikke tun cylindere
K Kik på dk.fritid.mc igen har lige givet dig lidt svar der og en
finger til Onkel Jan vi har sku lige så meget ret til at være der

Elbarto Simpsoniac

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 16-06-04 12:55

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det jo variator han spørger om ikke tun cylindere

Lad mig citere

"PS: nogen der ved noget om tuning af sådan en bandit ? jeg kan ikke finde
hverken, cylinder, udstødning, karburator eller variodele til den :-/"

Det er også det stykke jeg quoter. Så læs lige min post en gang til.. Tak

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : RpR

Dato : 16-06-04 14:51

> [...]
det
> tænkes du kan få Malossis MHR 172ccm kit på. Dette kit skulle der være

Hmm, laver Minarelli 125cc scooter motorer? Mener du ikke Piaggio Hexagon
motoren som bl.a. SR 125 kører med?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 16-06-04 22:08

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm, laver Minarelli 125cc scooter motorer? Mener du ikke Piaggio Hexagon
> motoren som bl.a. SR 125 kører med?

Jo sorry mig der stener. Tænkte nu godtnok på Skipper motoren.
Mig der tåger rundt i det :S

Mvh.
Hans-Jacob