Selvbyg dykkerlygte
Fra : Thomas Fischer

Dato : 15-06-04 14:43

Jeg mener, at jeg tidligere har set links til vejledninger i selvbyg af
dykkerlygter her i gruppen. Er der nogen der lægger inde med links de vil
dele. Regner med at gøre det til et vinter projekt.

På forhånd tak

Fra : Allan Hansen

Dato : 15-06-04 15:49

"Thomas Fischer" <fdsa@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener, at jeg tidligere har set links til vejledninger i selvbyg af
> dykkerlygter her i gruppen. Er der nogen der lægger inde med links de vil
> dele. Regner med at gøre det til et vinter projekt.

Den ultimative link: Lampskolan finder du på
http://www.baggbodykarna.org/article.cgi?sid=80

Allan Hansen

Fra : Esben Sick

Dato : 20-06-04 12:20

> [...]
> dykkerlygter her i gruppen. Er der nogen der lægger inde med links de vil
> dele. Regner med at gøre det til et vinter projekt.

Hej Thomas. Prøv at lave en google søgning på dive light do it yourself.

Mvh Esben

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 07:23

hvorfor bygge, når du kan købe en lygte af mig til 1200kr. den mangler
batterier, men så kan du selv bestemme om det skal være 4,5 6 eller 9ah.
Lampen er 20 watt ,men kan skiftes til f.eks. 50 watt.
Kontakten har 2 stillinger og der er udtag til ekstra lampe til f.eks. video
el. lign. og eksternt lader stik

Poul B-H

Fra : Troels F. Smit

Dato : 21-06-04 09:55

Hvor kan man se et billede af den ?
Hvor dybt tror du den vil virke ?

--
Mvh.
Troels F. Smit

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 18:19

"Troels F. Smit" <troels@santadeb.ehp.dk> wrote in message
> Hvor kan man se et billede af den ?
> Hvor dybt tror du den vil virke ?

jeg lægger et billede ind på dk.binaer

det er jo en rigtig dykkerlygte, ikke noget hjemmebyg, så den går da sikkert
til 50 meter, om den kan mere ved jeg ikke. Måske kan man finde ud af det
ved at spørge den tyske forretning den stammer fra.

Poul B-H