Angående RE: svarerne
Fra : Dak

Dato : 15-06-04 14:14

Er det bare mig eller er der andre som synes det er irriterende at havde de
RE: posts i roden af NG og ikke hos den orirginale tråd?

Det er på det seneste blevet mere massivt da flere og flere gør det. Er de
bare bange for at ikke blive hørt? fordi hvis det er tilfældet så skulle de
nok overveje at stille sig på rådhuspladsen på en ølkasse med en megafon en
gang imellem for at få afløb på deres opmærksonhedsbehov.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-06-04 14:19

"Dak" <dak_n@FJERNhotmail.com> wrote in message
> [...]
> stille sig på rådhuspladsen på en ølkasse med en megafon
> en gang imellem for at få afløb på deres

Du tror ikke bare det er dig, der ikke får hentet alle posts i din outlook?

Tools --> Get next 300 headers

Så gør du bare det en masse gange til der ikke længere står "XXX not
downloaded" i bunden af din outlook, når du kigger på en newsgroup. Jeg kan
desværre ikke finde en bedre løsning udover at skifte, men jeg er heller
ikke tilfreds men nogen anden newsreader, jeg har prøvet.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Martin Pedersen

Dato : 15-06-04 17:23

> [...]
> desværre ikke finde en bedre løsning udover at skifte, men jeg er heller
> ikke tilfreds men nogen anden newsreader, jeg har prøvet.

Du kunne også bare gå ind under Tools -> Options -> Read og fjerne fluebenet
under News ved "Get 300 headers ..." så henter den samtlige headers.

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-06-04 17:50

"Martin Pedersen" <martintp@SLETDETHERcontrol.auc.dk> wrote
in message news:40cf2242$0$23881$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
>
> Du kunne også bare gå ind under Tools -> Options -> Read
> og fjerne fluebenet under News ved "Get 300 headers ..."

Hey takker. Emnet har ellers været oppe og vende et par gange rundt omkring,
men uden held.
Det lader til, at det virker. Skønt.

Fra : H. P. Holm

Dato : 16-06-04 09:45

Dak skrev:

> Er det bare mig eller er der andre som synes det er irriterende at havde de
> RE: posts i roden af NG og ikke hos den orirginale tråd?

Outlook Express = Menupunktet Vis -> Aktuel visning -> Grupper
meddelelser efter samtale.

> [...]
> nok overveje at stille sig på rådhuspladsen på en ølkasse med en megafon en
> gang imellem for at få afløb på deres opmærksonhedsbehov.

En ganske imponerende omgang mundlort fra en inkompetent bruger.

--
Hans

Fra : Dak

Dato : 16-06-04 10:43

> Outlook Express = Menupunktet Vis -> Aktuel visning -> Grupper
> meddelelser efter samtale.

Er allerede slået til!

> En ganske imponerende omgang mundlort fra en inkompetent bruger.

Der er vist en der har pisset i din sukkermad til morges hva? Men kan jo
ikke sige andet end i lige måde da du jo ikke gav mig den rigtige løsning på
problemet...

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : H. P. Holm

Dato : 16-06-04 11:05

Dak skrev:

> Der er vist en der har pisset i din sukkermad til morges hva? Men kan jo
> ikke sige andet end i lige måde da du jo ikke gav mig den rigtige løsning på
> problemet...

Dine problemer med indstilling af defekt software er denne gruppe
aldeles uvedkommende. - Det tager mindre end 10 minutter at prøve
samtlige indstillinger i Outlook Express, og vælge den du synes
bedst om. Hvis du ikke bryder dig om nogen af indstillingerne, så
findes der masser af andet, og som regel bedre, software til news!

--
Hans