Sælges Thermo Power
Fra : Doris

Dato : 15-06-04 12:23

Jeg har 6 dåser Thermo Power med 60 stk. i hver, som jeg ikke bruger GIV
ET BUD.

--
DORIS

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 15-06-04 12:41

Hej

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har 6 dåser Thermo Power med 60 stk. i hver, som jeg ikke bruger GIV
> ET BUD.

Jeg har lige nogen spørgsmål :)

Hvor har du købt dem?
Er de i ubrudt emballage?
Hvilket mærke er det?
Hvor gamle er de?
Hvor befinder de sig?
Sælges de KUN samlet?

....Hvad havde du regnet med for dem alle...

Hilsen
Lasse

Fra : Doris

Dato : 15-06-04 12:55

De er købt i en gymgrossist, de er i hel embalage, det er den mærke i
noget sølvglimmer på dåsen og så står der extra power foruden thema power,
jeg købte dem for 3 mdr. siden, men kan ikke tåle dem. Varen befinder sig
ved Esbjerg og sælges helst samlet. Min datter og jeg købte stort ind så vi
rigtig skulle tabe os :) men vi ka ikke tåle dem :(

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-06-04 13:19

Doris wrote:
> [...]
> befinder sig ved Esbjerg og sælges helst samlet. Min datter og jeg
> købte stort ind så vi rigtig skulle tabe os :) men vi ka ikke tåle

kunne det være at i måske har fulgt anvisningen og glemt at lytte til jeres
krop?
oplever tit atfolk køber den slags produkter og bare slavisk følger de
anvisninger der står, og så helt glemmer at de suverænt kan mærke hvordan
kroppen reagerer.....
jeg har prøvet terma power (tilsyneladende samme mærke som jer, det lyder
ihvertfald sådan) og mit værste problem med dem var en frygtelig
halsbrand... hvilket i stor stil kunne klares med samarin og mælk ;)
jeg kom aldrig over 1 pille om dagen.....
husk at lytte til kroppen...... den er altså din bedste indikator på
hvorvidt noget er godt eller skidt..... og det KAN jo være at man bør
overveje at starte i mindre mængder end anbefalet...

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Doris

Dato : 15-06-04 13:45

Vi tog kun en kapsel om dagen, men syntes hjertet slog lidt for hurtigt.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 15-06-04 16:15

> [...]
vi
> rigtig skulle tabe os :) men vi ka ikke tåle dem :(

Ja for Thermo Power er nemlig et fremragende produkt, der rigtig tager hånd
om den egentlige årsag til ens vægtproblem. Nemlig for meget mad og for lidt
motion. Pilleri fører helt sikkert til et varigt vægttab og har gjort det
hos mange....... eller hov ?

vh Anders

Fra : Kingo

Dato : 15-06-04 19:42

> Jeg har 6 dåser Thermo Power med 60 stk. i hver, som jeg ikke bruger GIV
> ET BUD.
>
> --
> DORIS

Jeg vil da godt give 100 pr bøtte

Fra : Doris

Dato : 15-06-04 20:39

Det er dine, hvis du betaler porto ;)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 15-06-04 21:51

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dine, hvis du betaler porto ;)

Kan I ikke ordne den handel via privat mail uden at involvere en hel
nyhedsgruppe i det - en nyhedsgruppe, som ikke engang må bruges til handel!

Og for en anden gangs skyld... brug venligst markedsgrupperne, når du vil
sælge eller købe.

Mvh. Lisbeth