søges: Opdatering af Sony Ericsson t68i fi~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 15-06-04 09:35

Hej

Er der nogle der kender til et sted hvor man kan betale sig fra at få sin
t68i opdateret i Odense.
Den nye antenne ude på Universitet, tillader ikke min 1½ år gamle telefon at
ringe op, mens andre nyere t68i'ere virker fint.
Jeg kan ikke undvære den, i den tid det tager at sende den ind til Sony
Ericsson.

Mvh. Michael

Fra : Brian

Dato : 15-06-04 19:00

> Er der nogle der kender til et sted hvor man kan betale sig fra at få sin
> t68i opdateret i Odense.
Prøv og kontakt : http://www.teleservice.com/dk2/dk.asp

Mvh. Brian

Fra : Michael Sørensen

Dato : 16-06-04 13:01

> Prøv og kontakt : http://www.teleservice.com/dk2/dk.asp
>
> Mvh. Brian

Tak, men 220 + moms + 50 kr. hvis man vil have den indenfor en time, er en
anelse for dyrt...

Men jeg fandt frem til Insight Elektronik & Data istedet, der kostede det
kun 125 ialt...

Mvh. Michael