Hvilken kanal sender EM-fodbold i Frankrig~
Fra : Morten Nielsen

Dato : 15-06-04 08:03

Hej,

vi kører til Frankrig på torsdag til 14-dages afslapning. Lidt fodbold
skal der ses - og for familiefredens skyld, er det nok bedst at se
kampene i mobil-homet istedet for i baren!

Er der nogen der ved, om kampene fra Portugal sendes via landsdækkende
Fransk tv - så det kan tages via en antenne ? Eller er det via
sattelit tv ?

Tror i man kan fange signalet på en stueantenne ?

Håber i kan hjælpe.

vh. Morten

(ps: jeg har også postet indlægget i dk.fritid.camping, da jeg ikke
vidste hvor det korrekte sted var)

Fra : Kim hansen

Dato : 16-06-04 20:30

Ifølge Frence Télévisions er det France 2 og France 3 der vil sende
dem...altså de normale tvkanaler i frankrig!!!

kilde:
http://www.francetelevisions.fr/recup_data/recup_1.php?numero=0&lg=fr&mode=html

/kim