Foto
IBM760 5420
Teil 3020
**Lidt om Shopman.dk**
Fra : Carsten Christensen

Dato : 15-06-04 08:23

Hej NG

Læs dette før i gør en fejl !!!!
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2378494/

Mvh. CC

Fra : Carsten Christensen

Dato : 15-06-04 08:25

Mer nyt !
Fra d. 10-06-04 ...: http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2464024:fid=10276/

"Carsten Christensen" <c.c@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40cea3c3$0$3094$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hej NG
>
> Læs dette før i gør en fejl !!!!
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2378494/
>
> Mvh. CC

Fra : Mikkel

Dato : 15-06-04 15:22

Hvorfor pokker dog overhovedet bruge en mellemmand, køb hellere selv varerne
i Tyskland.

Skulle der opstå problemer, så ring til butikken de forstår faktisk engelsk.

Tjek iøvrigt også www.butik112.dk

/Mikkel

Fra : ab

Dato : 15-06-04 17:47

"Mikkel" <mikkel@kaldmig.dk> skrev i en meddelelse
..

> Skulle der opstå problemer, så ring til butikken de forstår faktisk
engelsk.

- Og mange er utrolig gode til tysk ...

ab

Fra : Mikkel

Dato : 15-06-04 20:50

Ikke min opfattelse, det var noget helt helt andet såfremt det var i
Frankrig

Fx www.Mindfactory.de - de taler fint engelsk.

/Mikkel

Fra : Jens B

Dato : 15-06-04 19:18

"Carsten Christensen" <c.c@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Læs dette før i gør en fejl !!!!
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2378494/

Jeg må indrømme at jeg synes shopmans side er noget misvisende:
http://www.shopman.dk/0warranty.asp Jeg havde faktisk selv overvejet at
handle med Shopman, netop fordi jeg troede at man så havde lidt mere
sikkerhed, da det var min opfattelse at de tog ansvaret hvis varerne ikke
blev leveret.

"Når du bruger os som service, sørger vi at dine indkøb bliver gennemført
sikkert. Du behøves ikke bekymdre dig om noget som helst, SHOPMAN har sørget
for at der er mindst 2 års reklamationsret, 14 dages returret samt
transportforsikring på dine varer."

Her får man jo det helt klare indtryk, at de netop tager ansvaret, og dækker
et eventuelt tab, såfremt leverandøren svigter. Hvordan kan de ellers love
at indkøbende bliver gennemført SIKKERT??

"Husk at vi er her før, under og efter du har fået dine produkter af
leverandøren."

Tja...det lyder jo fornemt.

Jens