Skærme
Fijala 3554
Dell 21" Ultrascan 1600 HS (model d1626 HT~
Fra : Kenneth Br?gger

Dato : 15-06-04 08:24

Jeg har købt ovenstående skærm brugt, og opdagede at den ikke virkede
optimalt da jeg kom hjem. Den blinker en gang i mellem, dog mest ved
højere opløsninger. Den kan ikke kører over 1152 x 864, så flimrer den
så meget at man slet ikke kan se billedet.

....er der nogen der har oplevet noget af det samme, evt. med samme
skærm der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Kenneth Brøgger

P.s.: Jeg har prøvet den på 2 computere med hhv. Gforce 4 ti300 og
Radeon 9600 grafikkort... Begge i WindowsXP Pro... Dog tror jeg ikke
at det har nogen betydning.

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-06-04 21:27

Kenneth Br?gger wrote:
> [...]
> så meget at man slet ikke kan se billedet.
>
> ...er der nogen der har oplevet noget af det samme, evt. med samme

Den kan køre optil 1600x1280 75Hz

Husk at ændre frekvensen når du skifter op.

\MK

Fra : Kenneth Br?gger

Dato : 02-07-04 12:20

Frekvensen... med det, mener du så hertz??? Hvis ikke, hvordan ændrer jeg så den?

Kenneth