Guds søn - fantastisk serie på Discovery
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-06-04 01:49

Søndag nat begyndte en serie i 3 dele om Guds Søn. De to næste afsnit kommer
den 20. og den 27. juni, og beskrivelsen fra Discoverys danske hjemmeside
er:

=== citat ===

Denne dokumentarserie i tre afsnit er en milepæl i historien om Jesus af
Nazaret. Serien bruger avanceret computergrafik og den nyeste videnskabelige
og historiske forskning.

=== citat slut ===

Hvis ikke du har mulighed for at se udsendelsen kan jeg anbefale jer at
optage den, eftersom den giver mange interessante svar på mange af de
tvivlsspørgsmål der nogle gange kommer op omkring Jesu fødsel.

Henrik, Slagelse

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-06-04 10:52

"Henrik Vestergaard" skrev

> [...]
> optage den, eftersom den giver mange interessante svar på mange af de
> tvivlsspørgsmål der nogle gange kommer op omkring Jesu fødsel.

Tak Henrik ... dejlig information ...

Såfrem du ved noget om gen-udsendelse af første afsnit, da giv lige et praj
om det.

På forhånd tak ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 1000 Danish Kr. (around 140 US $), jump ...
2475 news:iBLxc.10366$Vf.570870@news000.worldonline.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-06-04 11:19

Hej Mogens Kall

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse
> Tak Henrik ... dejlig information ...
> Såfrem du ved noget om gen-udsendelse af første afsnit, da giv lige et
> [...]

Det vil jeg da bestemt gøre, hvis jeg hører om genudsendelse...

Henrik, Slagelse