Ang. USA-rejse.
Fra : kr

Dato : 15-06-04 07:12

Hej med jer, jeg vil købe en pakkerejse til USA i Oktober måned. Er der en
side et eller andet sted på nettet hvor man evt. kan se bedømmelser af de
forskellige arrangører ? Jeg mener om de er lidt for "smarte" nogle af dem ?
I dette tilfælde Travel-Partner i Randers.
På forhånd tak.
Kr
kat2@mail.tele.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 15-06-04 07:21

"kr" <kat2@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
?
> I dette tilfælde Travel-Partner i Randers.

Hvad mener du med for smarte? Du kan jo lave din egen tur selv. Køb en
flybillet og lej en bil, så bestemmer du selv.

mvh
Preben

Fra : kr

Dato : 15-06-04 10:20

Hej Preben - når jeg skriver "smarte" er det for at finde nogle der
overholder hvad de lover, og ikke f.eks. 3 klasses hoteller, elendig
forplejning etc.etc.
mvh.
kr.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-06-04 14:12

> Hej Preben - når jeg skriver "smarte" er det for at finde nogle der
> overholder hvad de lover, og ikke f.eks. 3 klasses hoteller, elendig
> [...]

Hej

Jeg har ikke noget link til hvad du kan gøre for at undgå "smarte"
rejseselskaber.
Men der er et link til hvde du kan gøre NÅR du oplever et af de smarte
rejseselskaber.

www.rejsemanualen.dk/kp2_gris34.htm

Mvh

Emil

Fra : outzen

Dato : 15-06-04 14:33

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Preben - når jeg skriver "smarte" er det for at finde nogle der
> overholder hvad de lover, og ikke f.eks. 3 klasses hoteller, elendig
> forplejning etc.etc.
> mvh.
Hej Kr.
Har 2 gange været i USA inden for det sidste år Førsten gang var det Kuoni
www.kuoni.dk som arangerede rejsen til califonien og det var en rigtig go
rejse med bil og overnatninger på gode mellemklassehoteller. Anden gang fik
vi det lokale i Køge til at aran´gere en rejse til New orleans memphis
nashville og her var der lidt forskel på hotelstandarden. Den var så lidt
billigere pr dag end den første tur. Hotelkæderne i USA har som regel samme
standard overalt. Så hvis de tilbyder Quality Inn eller, Days Inn, Ramada
Inn, Best Western.Comfort Inn ,så er standarden mellemklasse.Hvorimod Red
Roof Super8hotel er lidt billigere. Håber I får en god tur.
jesper