Alanya med Tyrkiet Eksperten
Fra : dagger

Dato : 14-06-04 21:32

Hej

Jeg og en kammerat (vi er begge først i 20'erne) står for at bestille en
rejse til sydens sol.

Vi vil gerne til et sted, hvor der er mulighed for lidt fest, men også lidt
kulturelt eller historisk. Altså ikke en traditionel ungdomsferie, men gerne
mulighed for at møde andre unge alligevel.

Vi har kig på en rejse til Alanya med Tyrkiet Eksperten.

Er der nogle der har gode erfaringer med ovennævnte rejse arrangør eller
destination?

Mvh
Dagger
daSLETTES@bolignet-aarhus.dk

Fra : dagger

Dato : 14-06-04 21:34

Jeg er selvfølgelig også interesseret hvis der er nogle der har nogle
negative erfaringer...

mvh
Dagger

Fra : Anja Nielsen

Dato : 15-06-04 14:02

Hej.
Bestil I bare en rejse til Alanya med Tyrkiet Eksperten.
Der er masser af barer og diskoteker, og Tyrkiet Eksperten arrangerer også
pubcrawl. Derudover er der rig mulighed for at kome ud at se nogle ting om
dagen, da Tyrkiet er et meget spændende land med mange seværdigheder.
Anja

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 19:41

"Anja Nielsen" <kantax@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Bestil I bare en rejse til Alanya med Tyrkiet Eksperten.
> Der er masser af barer og diskoteker, og Tyrkiet Eksperten arrangerer også
> pubcrawl.

Aahhh. Masser og masser.. Der er mange resturante, hvor man selvfølgelig
også kan få noget at drikke. Der er disco og bar'er, men masser.!!!
Alanya, efter min mening. Er mere til go slap af ferie. Sol og oplevelser.
Og Tyrkiet eks. bygger også deres koncept efter det. Der er masser af
udflugter til seværdiheder osv. Rigtig nok med en Pub Crawl, som de 2 gange
jeg har været med, ikke var bleven til noget, pga manglende deltagelse.
Flest familie/ældre, (rolig unge) rejser med dem -> Mit bud, min erfaring.
Hvis der skal være gaaaaang i den. Så er det Lloret, eller Ibiza. Skal der
være gang i den, så Mallorca, Cos. Sikkert mange andre steder..!
Men billigt og dejligt i Alanya, helt sikkert.

/Kim