Vedr. Rolf = sorte.klat@stofanet.dk som ik~
Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 14-06-04 07:22

Til alle som vil spare/ undgå at blive snydt hvis de indgår en handel med
:
ROLF = sorte.klat@stofanet.dk

Han har d. 310504 bestilt noget hos mig og har sendt dette :
---
jeg er ked af jeg ikke har kunnet svare før nu men jeg har været indlagt,
som jeg skrev til dig er jeg pensionist, og har derfor nok ikke det bedste
helbred.
jeg kom hjem igår, og har naturligvis ikke kunnet sende de penge, men vil

i banken Mandag, men må desværre ulejlige dig med at sende konto nr igen
da
jeg ikke kan finde seddelen jeg skrev det op på
---

Jeg høre ikke fra ham, derfor mener jeg ALLE skal have besked og han er
gjort bekendt med dette...

Til alle som skal indgå en handel med ovennævnte ROLF =
sorte.klat@stofanet.dk kan jeg kun anbefale at i får ham til at sende
penge
først, ellers betaler han ikke...

Mvh.
Mogens

---

Fra : RpR

Dato : 14-06-04 23:54

> Mvh.
> Mogens

Hmm, er det ikke dig der har ringet Moller op på arbejdet og truet ham med
bål og brand fordi du påstår han har spammet din email konto?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 15-06-04 06:17

Ringet hvor?, jeg hved ikke hvem han er! og spam er jeg modstander af..
Så om det er for at stille mig i dårligt lys, ved jeg ikke. Men du er gået
forkert!..

Der er måske en anden der mener hans indlæg er noget spec. i sproget...Og
har set sig sur.. Men hvor han kender/har moller's nr. fra vides ikke.

Mvh.
Mogens

Ps. Har kopi af 36 ens mail fra moller. Om det er deres server ved jeg ikke,
muligheden forligger.

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-06-04 08:34

Mogens W. Larsen wrote:
> [...]
>
> Mvh.
> Mogens
>
> Ps. Har kopi af 36 ens mail fra moller. Om det er deres server ved

Kan også være din server der har fucked, og ikke har slettet den efter du
har hentet den. Mail servere laver som regel en unik ID på de mails de
udsender, check dem og hvis de er det samme, så er det nok en fejl. Evt. på
din server eller deres.

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 15-06-04 14:28

Hej Tommy

Tak for et pænt indlæg.

Jeg har tjekket dem alle og de har ikke samme ID.
Derfor er jeg sikker, ellers ville jeg ikke brokke mig, jeg har sendt dem
til hans udbyder som fortæller mig at der har været megen trafik fra hans IP
på det tidspunkt hvor de er kommet, nogle med få min. mellemrum..
Træls, men hvad. Det var nu mere det der blev skrevet med at ringe osv..
Det tror jeg helt sikkert at han kan få bekræftet er løgn, ellers vil jeg
godt betale for at få det undersøgt. Sådan noget vil jeg ikke have Moller
påstår... Men hvad, nogle tro angreb er det bedste forsvar.

Ellers takker jeg igen Tommy. Go' vind fremover.

Mvh. og tak.
Mogens W. Larsen

Fra : Moller

Dato : 16-06-04 10:11

Mogens W. Larsen wrote:

> [...]
> til hans udbyder som fortæller mig at der har været megen trafik fra hans IP
> på det tidspunkt hvor de er kommet, nogle med få min. mellemrum..

   Ævl, Nu har jeg snakket med IT service fra mit arbejde, og de beviser
du sendte var ALLE med samme ID-tag, og TI serveren har kun sendt 1
mail til dig. Så bevisbyrden på din side er fake, eller også har din
mail server som du modtager fra lavet lort i den. En ting er sikkert,
hvis du tror jeg ryster i bukserne over dine tomme trusler, så må du tro
om.

> [...]
> godt betale for at få det undersøgt. Sådan noget vil jeg ikke have Moller
> påstår... Men hvad, nogle tro angreb er det bedste forsvar.

   Jeg kan sige at den sekræter som du svinede i tlf. ikke syntes dette er
sjovt... og som det er nu, så skal du nok regne med at flere forsøg fra
din side med fake anklager osv... som koster IT-service på mit arbejde
bunkevis af penge for at tjekke efter, vil nemt ende med et sags anlæg
på erstatning af spildt arbejde pga. falske anklager.

   Som det kan ses i andre indlæg herinde, og andre steder hvor du har
skrevet, så laver du ren chikane på folk der retter på din opførelse
herinde på newsgroup, selv om det er dig som pisser på de regler der nu
engang er herinde... og jeg vil helt klart opfordre folk der læser dette
bare at smide dig i deres Kill-filter, da du indtil nu kun gir
iretations/chikane problemer.

   Nå, men nu sætter jeg dig tilbage igen i Kill filteret, da jeg kun kan
se disse indlæg pga. hint fra Tommy af. og jeg vil ikke fortsætte denne
diskution, pga. den både er Off-topic, og spild af os alle sammens tid.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-06-04 09:43

Mogens W. Larsen wrote:
> Ringet hvor?, jeg hved ikke hvem han er! og spam er jeg modstander af..

Det ses ikke tydeligt.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : S.G

Dato : 18-06-04 15:42

Få dig dog en tøjbamse du kan afreagere på!