Er der nogen i kokkedalområdet som har for~
Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 11-06-04 00:49

Hej NG

Jeg søger en person som kan hjælper mig med at få min gamle kreidler tilbage
i form.Den har en 2g's moter der er ombygget til en 3g Jeg skal selvfølgelig
nok kompensere.
Hvis dette ligge uden for nyhedsgruppens tema så undskylder jeg meget, men
jeg er desperat, jeg holder utroligt meget af den knallert og er for dum
til at fikse den. Det skal laves er primøt bremser, støttefod (skal have
fundet en) og lidt motorarbejde såvidt jeg kan se. I anden omgang er der
ledningsføring osv.

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : Preuthun

Dato : 11-06-04 23:00

> [...]
> til at fikse den. Det skal laves er primøt bremser, støttefod (skal have
> fundet en) og lidt motorarbejde såvidt jeg kan se. I anden omgang er der

Prøv at kontakte Veteranknallertklubben "Stemplet" ude i Hvidovre. Du kan
søge efter dem på nettet.
Jeg er 100% sikker på at nogle af de folk har godt forstand på gamle
Kreidlere, og sandsynligvis gerne vil hjælpe dig.

Mvh. Jan Preuthun