embedsmand hjernevasket til sex med fem kv~
Fra : Andropov

Dato : 09-06-04 10:24

Hvorfor vil kvinder altid misbruge os :)

Hjernevasket til gruppesex

27-årig engelsk embedsmand hjernevasket til at have sex med fem
kvinder på én gang

Af toks - 8:35 - 9. jun. 2004

En 27-årig engelsk embedsmand havde en rigtig god undskyldning, da
hans kone afslørede ham som stjerne i en stribe pornofilm:

Han var blevet hjernevasket af sex-sekten Psychic Warriors, der
udnyttede hans ringe selvtillid til at have sex med hele fem kvinder
på én gang, sagde han.

Hustruen købte ikke umiddelbart forklaringen - om end hun også syntes,
han så 'viljeløs' ud på filmen.

Men en psykolog har overbevist parret om, at manden var hjernevasket
af sekten.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=251944

Fra : Johan

Dato : 09-06-04 10:33

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> på én gang, sagde han.
>
> Hustruen købte ikke umiddelbart forklaringen - om end hun også syntes,

Jamen hvad har hustruen da troet? At han kunne lide at være sammen med så
mange kvinder på én gang? Vanvid! Stakkels mand. Jeg selv gruer for tanken
om bare 2 kvinder. Han er helt sikkert uskyldig.

Johan

PS: Ovenstående kan indeholde spor af ironi.

Fra : Merete

Dato : 09-06-04 21:19

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om bare 2 kvinder. Han er helt sikkert uskyldig.
>
> Johan
>

> PS: Ovenstående kan indeholde spor af ironi.

*LOL* - hmmmmmm......

Fra : Johan

Dato : 09-06-04 22:37

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote in message

> "Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse

> *LOL* - hmmmmmm......

Aha, andre, som i kedsomhed læser ingredienslister... Hvis bare Ekstra
Bladet også havde sådan nogle, så man kunne se hvordan de har brygget deres
artikler sammen. Jeg kunne da godt tænke mig at høre hvor meget hjernevask
der skal til for at få en mand til at gå med til sådan noget.

Fra : Ole Olsen

Dato : 11-06-04 07:50

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in

> [...]
> deres artikler sammen. Jeg kunne da godt tænke mig at høre hvor meget
> hjernevask der skal til for at få en mand til at gå med til sådan

En simpel opfordring? At muligheden er til stede? En let massage af
hjerneskallen under hårvask? En kombination heraf?

Ole O.