opbevaring af soltørrede tomater
Fra : rasmus carlsen

Dato : 14-06-04 20:45

Hej med jer,

jeg har købt en pose soltørrede tomater (de var ikke skide gode men
nogenlunde acceptable). Nuvel - nu har jeg jo lavet hul i posen og hvad så
nu? Hvordan opbevares de+ Jeg har hørt noget om kogende vand ...

ras

Fra : LiquidSky

Dato : 14-06-04 23:34

"rasmus carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> nogenlunde acceptable). Nuvel - nu har jeg jo lavet hul i posen og hvad så
> nu? Hvordan opbevares de+ Jeg har hørt noget om kogende vand ...

Soltørrende tomater er satedme noget der rykker.....bare hæld tomatre i
vandet og kg lortet.....det er fndme fint!. Bare 12V Fra 12Dv er billigere
ost med baune!