Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan min hjemmeside få lidt kritik
Fra : Bjarne

Dato : 14-06-04 20:35

Hej Gruppe

Kan jeg ikke få lidt tilbagemelding og kritik af min hjemmeside.

Jeg er flyttet på webhotel og har endelig fået meget mere plads til
billeder uden at skulle tænke på størrelse og komprimering mere.

Med tilbagemelding mener jeg:
Design, funktionalitet, døde link og hvad i ellers kan finde på.

Hjemmesiderne - 3 stk - er bare flyttet og samlet på eet domæne.

Jeg kan nu efter sommerferien begynde at kigge lidt på billederne
og lave noget om på dem, idet jeg nu har pladsen og få fyldt noget
materiale på den sidste af siderne.

På forhånd tak

Bjarne

www.analogphoto.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 14-06-04 22:12

"Bjarne" <bjarnedam@hotmail.com> skrev
> Kan jeg ikke få lidt tilbagemelding og kritik af min hjemmeside.
>
> Jeg er flyttet på webhotel og har endelig fået meget mere plads til
> billeder uden at skulle tænke på størrelse og komprimering mere.

Hvis du søger kritik af dit site samlet set, så er det i
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros du skal henvende dig i.

Her i gruppen nøjes vi med at sable andre folks billeder ned

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-06-04 22:27

Søren Blom skrev:

>Hvis du søger kritik af dit site samlet set, så er det i
>news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros du skal henvende dig i.

>Her i gruppen nøjes vi med at sable andre folks billeder ned

Ja, det var også mit udgangspunkt. Så da jeg så at webdesignet som
helhed var temmelig markant, afstod jeg. For ellers hænger tingene jo
sammen, det er svært at skille billede fra ramme.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Pico

Dato : 14-06-04 22:09

Bjarne wrote:
> Hej Gruppe
>
> Kan jeg ikke få lidt tilbagemelding og kritik af min hjemmeside.

Det var en ren fornøjelse at besøge din side, det kan anbefales alle.
Designet er flot og hurtigt. Alt virker fint, ihvertfald faldt jeg ikke over
noget der ikke virkede som det skulle.
Dit galleri er flot og dejligt hurtigt, gode billeder, men det ved du jo
Jeg elsker den facilitet med at man klikker på billedet og så kommer
man tilbage til tumbnailene, rigtig godt.
Pico

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 16-06-04 12:32

"Bjarne" <bjarnedam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan jeg ikke få lidt tilbagemelding og kritik af min hjemmeside.

> www.analogphoto.dk

Hej

Ja, så kan du jo også få den :

" Hvad er det for billeder der er på www.anal og photo.dk "

Jeg har hørt den mange gange.

Venlig hilsen fra www.anal og foto.dk

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 16-06-04 14:17

"Bjarne" <bjarnedam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan jeg ikke få lidt tilbagemelding og kritik af min hjemmeside.
>
> www.analogphoto.dk

Hej

Ja, så kan du jo også lige få den :

" Hvad er det for billeder der er på " www anal og photo.dk "

Jeg har hørt den mange gange, også fra udlandet.

Fra : Bjarne

Dato : 16-06-04 21:15

> [...]
> Køb og salg af brugt fotoudstyr: www.analogfoto.dk
> Jeg samler på kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Hej Leif

Ja sådan er det jo med sådan nogle (gamle) analogfotografer som os
der er fra tiden med sølvkorn, vi må sgu stå model til meget i disse
digital tider, men jeg tror inderst inde vi har haft den bedste tid med
fotografiet som hobby

Venlig Hilsen / Best Regards
Bjarne . G. Dam

Homepage: www.analogphoto.dk
--
Today is the first day of the rest of your life

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 16-06-04 22:44

> [...]
> der er fra tiden med sølvkorn, vi må sgu stå model til meget i disse
> digital tider, men jeg tror inderst inde vi har haft den bedste tid med

Ja, men flere og flere får øjnene op for at der ikke er en genvej til gode
billeder/teknik, og mange spørger på mørkekammerudstyr !

Jeg "føler" intet for et digitalbillede som jeg selv har printet ud, lige
meget hvor godt det er. Hvad med holdbarheden, det er jo først om 25-30 år
billederne rigtig får værdi. Jeg tror der bliver et hul i kulturarven, hvad
med de små børn der bliver gennem-fotograferet af forældrene i den tro at de
(billederne) bliver sjove at se på engang, synd for dem.

Nej, lad os få noget sølv op i bakkerne !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Bjarne

Dato : 16-06-04 23:44

Jamen hvor er det rigtigt Leif, i et s/h billed man har set dukke op i
fremkalder bakken eller et rigtigt skarp og korrekt eksponeret dias på et
2x2 m lærred, er der sjæl, noget der er ved at blive en sjældenhed. Nu
drejer det sig mere om at få skudt så mange billeder som muligt, på så
kortest tid som muligt inden udstyret er forældet, d.v.s. inden 6 mdr. Så
kan man igen gå ud og ofre en bondegård på noget nyt, der er altid en gruppe
der vil have det sidste nye.
Det digitale marked går ligesom PC markedet, der kommer noget nyt uafbrudt
som nogle skal have prøvet af, mange glemmer helt at nyde at det er en
hobby. Men som du selv siger, lad os få noget sølv i bakkerne i det røde
lys, og nyde at SE billedet blive til.

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:caqf07$11ri$2@news.dansketelecom.com...

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 17-06-04 10:13

On Thu, 17 Jun 2004 00:44:07 +0200, "Bjarne" <bjarnedam@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>som nogle skal have prøvet af, mange glemmer helt at nyde at det er en
>hobby. Men som du selv siger, lad os få noget sølv i bakkerne i det røde

Ja, sådan er udviklingen.

Jeg kan heller ikke høre mine gamle 78'er plader længere )
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Bjarne

Dato : 17-06-04 10:19

Selvfølgelig kan du det!! Når Danmarks radio kan så kan du da osse.
Det er nok snarere et spørgsmål om vilje.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-06-04 15:16

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in
message news:caqf07$11ri$2@news.dansketelecom.com

> [...]
> kulturarven, hvad med de små børn der bliver gennem-fotograferet af
> forældrene i den tro at de (billederne) bliver sjove at se på engang,

Vil du gerne se de +25år gl. farvebilleder mine forældre har hængende? Jeg
kan love dig for at farverne ikke er specielt fremragende der.
Jeg kan forstå facinationen (har selv stået mange, mange timer i et
mørkekammer) - men kan også huske, da jeg fik eksem af lortet og skulle
bruge gummihandsker, hver gang jeg skulle fremkalde.
Jeg æææælsker Photoshop.

> Nej, lad os få noget sølv op i bakkerne !

Ja, og Richs i koppen!

vh
--
Jan Bøgh