Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lowepro Mini Trekker AW
Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 08:54

Hej i gruppen,

Er der nogen der har erfaring med denne foto rygsæk?

Og hvis der evt. er nogen der har set eller hørt en fornuftig pris på en
sådan. Vejl pris i DK er kr. 1600,-

Henrik

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 14-06-04 09:05

> Og hvis der evt. er nogen der har set eller hørt en fornuftig pris på en
> sådan. Vejl pris i DK er kr. 1600,-

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15201&item=3820958290&rd=1

Pris incl. levering og moms ca. 620 kr (levering, har tidligere været ca. 20
dollars (da jeg fik min Reporter 300 AW))

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 11:14

On 14/06/04 10:04, in article 40cd5c7e$0$241$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> wrote:

> [...]
>
> Pris incl. levering og moms ca. 620 kr (levering, har tidligere været ca. 20
> dollars (da jeg fik min Reporter 300 AW))

Hej Rene,

Tak for linket, har bestilt den via ebay men jeg så desværre for sent, at
det var en classic du havde sendt linket på og ikke en AW, men den er stadig
billig. Jeg havde ikke hel styr på hvad fragten ville blive, så om de 9.50$
er nok ved jeg ikke? Og det der pay pal det skulle man også oprette hmmm.

Ved du hvad leveringstiden er sååån generelt?

Og så må vi jo se hvad tolden siger til sådan en fætter.

Henrik

Fra : Eivind Rinde

Dato : 14-06-04 09:43

I Norge er prisen NOK 1270,- hos f.eks http://xd.no

Eivind

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 10:52

[snip]
> Er der nogen der har erfaring med denne foto rygsæk?

Hej Henrik.
Jeg har for kort tid siden anskaffet Lowepro CompuTrekker AW. Den minder
meget om MiniTrekker AW, blot har den separat rum til en bærbar computer.
Jeg har ikke brugt den meget, idet det er få uger siden jeg har fået den,
men de par gange jeg har brugt den, har den siddet rigtigt godt på ryggen.
Den er meget mere behagelig, set i forhold til den overbebyrdede
skuldertaske af ukendt herkomst, som jeg har brugt hidtil. Der er rigelig
plads til det udstyr jeg har: 2 kamerahuse, 5 objektiver, blitz, kabler,
X-Drive (harddisk til billeder) og naturligvis computer opbevaret i rummet
som CompuTrekker har specielt til formålet.
Der lader ikke til at der er plads til min bælg, PB-5, men det havde jeg
heller ikke regnet med.

> Og hvis der evt. er nogen der har set eller hørt en fornuftig pris på en
> sådan. Vejl pris i DK er kr. 1600,-

Jeg gjorde det, at jeg kiggede på prisen i et par danske fotoforretninger.
Her var prisen 1150 + moms. Et par hundrede under vejl. pris. Herefter
kontaktede jeg Bingo Foto, fordi den ligger lige ved døren. De kunne få den
hjem til mig for 1289.

Jeg har fundet MiniTrekker til 995 + moms her:
http://webshop.goecker.dk/vare/LOW0012
Hvis det ikke er lige ved døren, så tag prisen med, og spørg din lokale
fotopusher. Mon ikke de kan give dig en god pris?

MH Jakob

Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 11:21

On 14/06/04 11:52, in article 40cd754b$0$472$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"JBT" <write direct in newsgroup> wrote:

> [...]
> Hvis det ikke er lige ved døren, så tag prisen med, og spørg din lokale
> fotopusher. Mon ikke de kan give dig en god pris?

Hej jacob,

Fandt mini trekker AW her til 994,- svenske
http://www.cyberphoto.se/index.php?http://www.cyberphoto.se/pri_case.php

Men har nu bestil vi ebay til 68$ incl. Fragt for en classic

Henrik