MC spisesteder i Federicia
Fra : Armand

Dato : 04-05-01 15:13

"Imbiss":

Pølsevognen overfor Haar-tanken ved banegården har nogle fantastiske
frankfurtere!
Pølsevognen ved Statoil på Vejlevej (= indfaldsvej til den vestlige
by!), har bøfsandwich med sovs og bløde løg!

Cafeteria:

"Spisestedet" i Norgesgade 250 meter syd (retning mod havnen!) for
Danmarksport (byporten med søjler) og Landsoldaten har en god og billig
"dagens ret" og ellers også et alsidigt spænd i retter!
Min favorit: Schnitzel á Mexicana: Schnitzel med et bjerg af krydrede
panderistede majs!

"Centerkroen" i "Vestcenteret" ved byens vestlige indkørsel (Det er en
af gruppens brugere der leverer kød til stedet! (?))
Denne er nævnt med henblik på let at forklare og let tilgængelig med
hele klunset monteret!

For lige at få det sidste cafeteria med, skal "Star grill" på
Købmagergade nævnes!
Købmagergade (kommer man på hvis man følger trafikken igennem Nørreport
(= den "lukkede" portåbning i volden), ca. 400 meter syd for volden (i
retning mod Kemira's fabriksanlæg!)

Restaurant:

Den lille hornblæser på hjørnet ved torvet i indre by!
"Hornblæserens livret" = Mørbradgryde med ris til, og serveres ad
libitum hvis man er et par stykker!
Derudover et kortfattet spisekort (danskere er sikkert alligevel
snævertsynede omkring madvalg) men så meget desto bedre køkken!

"Bacchus", i Riddergade (som udgår fra volden, midt imellem
Danmarksport og Nørreport, og strækker sig én blok sydpå)!
Stedet er kendt for at kunne diske op med specielle retter, så som da
man serverede kænguruhalesuppe(!) under OL/Sydney - Og hvem af jer har
smagt bisonbøf (= nammenam!)??

--
Armand.

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 04-05-01 16:21

> [...]
> Pølsevognen ved Statoil på Vejlevej (= indfaldsvej til den vestlige
> by!), har bøfsandwich med sovs og bløde løg!

har det noget med FEDE ricia lol
mvh
Lasse

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 23:32

[...]

Kun for lige at få det sidste cafeteria med, skal "Star grill" i
Købmagergade nævnes!
Købmagergade kommer man på hvis man følger trafikken igennem Nørreport
(= den "lukkede" portåbning i volden) - Star Grill ligger ca. 400 meter

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 23:35

Lasse Tørnkvist <lasse@nitro.dk> skrev i en

> har det noget med FEDE ricia lol

Shit!

Jeg har slettet/indsent en rettelse, for dén kan jeg ikke lade stå

--
Armand ( kun en håndfuld kg under 0,1T! )

Fra : Jon Larsen

Dato : 04-05-01 16:55

> [...]
> af gruppens brugere der leverer kød til stedet! (?))
> Denne er nævnt med henblik på let at forklare og let tilgængelig med

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Helt rigtigt Armand..... Vi leverer kød til "Kroen"
De har også nogle utroligt søde piger der render rundt derovre

MVH.

--
Jon Larsen. DFM-bruger og Slagter
GSX-R 250 pilot med Laser lyd og bundtræk fra 9.000 omdr.

Fra : Armand

Dato : 04-05-01 23:38

Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en

> Helt rigtigt Armand..... Vi leverer kød til "Kroen"
> De har også nogle utroligt søde piger der render rundt derovre

Huh! Hende den lille lyshårede ovre i baguette/salat -gesjæft'en, kan få
mig til at fumle med alt :*-}

--
Armand (lige ved grænsen til gammel gris)

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 04-05-01 23:07

> Pølsevognen overfor Haar-tanken ved banegården har nogle
fantastiske............

Hva' fa'en Armand - laver du og Linea aldrig mad derhjemme???

Rasmus

Fra : Armand

Dato : 05-05-01 11:49

Rasmus Rosenquist <rasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en
> fantastiske............
>
> Hva' fa'en Armand - laver du og Linea aldrig mad derhjemme???

Bare fordi at man kender et par steder!?

Forøvrigt bor vi jo et par hundrede meter fra Mc D; så det er vi løbet
træt i

--
Armand
(der stadig stærkt anbefaler såvel mexikaner schnitzlen, som bison bøf)