Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
alm cf kort vs XD kort
Fra : Helliganden

Dato : 12-06-04 23:29

er det en virkelig stor forskel på et alm cf kort og et XD picture card ?

i forbindelse med Fks 300D vil det give nogetn bedere performance ?

jesper 2300

Fra : Helliganden

Dato : 13-06-04 13:10

kan det passe ingen kan svare på dette ?

Fra : Thomas Corell

Dato : 13-06-04 13:34

Helliganden wrote:
> kan det passe ingen kan svare på dette ?

Måske der ikke er nogen som har noget at suplere med, udover det der
står i den under 14 dage gamle tråd:

http://deja.borderworlds.dk/showthread?id=7521920

--
Don't waste space

Fra : Thomas Corell

Dato : 13-06-04 13:35

Og: http://deja.borderworlds.dk/showthread?id=7512758

--
Don't waste space

Fra : Helliganden

Dato : 13-06-04 13:42

nu går min outlook kun tilbage til 6/6

men er der ikke en kort forklaing ?

Fra : Deaster

Dato : 13-06-04 13:58

Helliganden wrote:

> nu går min outlook kun tilbage til 6/6

Hvad har din Outlook med et par links til en hjemmeside at gøre ?

Btw. Du kan slet ikke bruge Outlook til news.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 13-06-04 13:58

> nu går min outlook kun tilbage til 6/6

Derfor har du netop fået 2 links til ældre artikler der er arkiveret på
nettet, har du overhovedet kigget på dem? Der er jo ingen grund til at vi
skal gentage os selv.

En anden gang så søg på http://groups.google.com/ om dit spørgsmål er
stillet før, før du poster herinde, det er hurtigere for dig selv, og det
er irriterende for os andre at se de samme 5 spørgsmål blive gentaget hele
tiden...

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-06-04 17:22

Helliganden wrote:
> er det en virkelig stor forskel på et alm cf kort og et XD picture card ?
> i forbindelse med Fks 300D vil det give nogetn bedere performance ?

Jeg tror et XD-picture card vil være temmeligt langsomt i et 300D,
specielt fordi det slet ikke passer i slot'en.

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 13-06-04 18:04

Hans Joergensen wrote:

> Jeg tror et XD-picture card vil være temmeligt langsomt i et 300D,
> specielt fordi det slet ikke passer i slot'en.

Det skulle ikke være nogen hindring, fordi man typisk vil bruge en XD
til CF adapter. Den koster vist et par hundrede kroner...

--
Vh Kurt http://www.aub.dk/~kkjen

Fra : A. Einstein

Dato : 13-06-04 20:07

"Helliganden" <donis5@msn.com> wrote in message
> er det en virkelig stor forskel på et alm cf kort og et XD picture card ?
>
> i forbindelse med Fks 300D vil det give nogetn bedere performance ?
>
> jesper 2300

Fra linken som Helliganden har givet:
"Hej Kenneth!

De er mindre! Men de er ikke hurtigere end CF-kort... Faktisk en del
langsommere i de tests jeg har set rundt omkring. Og så er de fra Olympus,
hvilket betyder ekstra penge til dem og øget omsætning og indtægter på
patenter osv.

MVh tommy"

:)

Fra : Helliganden

Dato : 13-06-04 20:41

er xd kortene ikke CF ?

de ser da sådan ud ? er det da et SD kort ?

"A. Einstein"
<*dairy**milk*_hairy_*_einstein@_*nospamza*_yaho****o*_.*NEIN2SPAMZA*com*yea

Fra : Helliganden

Dato : 13-06-04 20:45