Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vdr 300D hacked firmware
Fra : Helliganden

Dato : 12-06-04 23:03

Jeg har set mange skrive om en hacked firmware på et 300D

men hvad gør denne hackede firmware ?

jesper 2300

Fra : Deaster

Dato : 12-06-04 23:13

Helliganden wrote:

> Jeg har set mange skrive om en hacked firmware på et 300D
>
> men hvad gør denne hackede firmware ?
>
> jesper 2300

Reaktiverer nogle af de funktioner, som Canon ikke mente deres kunder
skulle bruge

Der står en ton om det på b.la. www.dpreview.com

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Helliganden

Dato : 12-06-04 23:20

cool tak

kan det egentlig optage video, det er jeg udemærket klar over et alm analogt
spejl ikke kan, men kan dette, synes ikke jeg har kunne finde det nogen
steder.

Jesper 2300

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 13-06-04 00:10

Helliganden wrote:

> kan det egentlig optage video, det er jeg udemærket klar over et alm
> analogt spejl ikke kan, men kan dette, synes ikke jeg har kunne finde det
> nogen steder.

Nej, det kan det ikke. Der er ikke live-preview på de seriøse DSLR kameraer,
så de har ikke mulighed for at optage video...

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Helliganden

Dato : 13-06-04 01:06

super tak for informationen :-]

jeg havde virkelig ikke regnet med jeg skulle ha så dyrt kamera, men jeg kan
desværre ikke gøre for jeg bliver nød til at eje sådan et efter at ha prøvet
det, jeg er virkelig forelsket,

// jesper 2300

Fra : Deaster

Dato : 13-06-04 08:08

Helliganden wrote:

> [...]
> jeg kan desværre ikke gøre for jeg bliver nød til at eje sådan et
> efter at ha prøvet det, jeg er virkelig forelsket,

Har du også kigget efter Nikons D70 ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Helliganden

Dato : 13-06-04 10:15

jaah men det er dyrre :-]

Fra : Anders F

Dato : 13-06-04 03:02

"Martin Kaltoft" <martin @ nos pam nitro.dk> wrote in message

> Nej, det kan det ikke. Der er ikke live-preview på de seriøse DSLR
kameraer,
> så de har ikke mulighed for at optage video...

Faktisk lidt ærgeligt. Det er faktisk en fed funktion på de små
Så hvis jeg lavede D70 / 300D ville de kunne klappe spejlet og optage video
i VGA

/Anders

Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-06-04 08:37

On Sun, 13 Jun 2004 04:01:59 +0200, "Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote:

>Faktisk lidt ærgeligt. Det er faktisk en fed funktion på de små

Næ, det er faktisk godt at det ikke kan optage video. Jeg gider ikke
betale ekstra for en funktionalitet jeg aldrig bruger. Hvis jeg vil
optage video anvender et et apparat indrettet til dette nemlig et
(digital) video kamera

Og inden du siger at kameraet ikke behøver koste mere så vil jeg sige
nej jeg vil heller ikke betale i reduceret funktionalitet / kvalitet
for at kameraet har en funktionalitet jeg ikke anvender.

Hvis du vil have begge dele i samme kamera tror jeg du kommer til at
holde dig til P&S digitalerne. Jeg tror der aldrig nogensinde kommer
video optagelse i DSLR.

MVH Tommy

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-04 14:52

Tommy Jensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg tror der aldrig nogensinde kommer
> video optagelse i DSLR.

Ah... Mon ikke, der kommer en combo på gaden en dag?

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Anders F

Dato : 13-06-04 15:53

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> betale ekstra for en funktionalitet jeg aldrig bruger. Hvis jeg vil
> optage video anvender et et apparat indrettet til dette nemlig et

ahem!

> at kameraet ikke behøver koste mere så vil jeg sige
> nej jeg vil heller ikke betale i reduceret funktionalitet / kvalitet
> for at kameraet har en funktionalitet jeg ikke anvender.

Bare vent. Om føje tid smider en af fabrikanterne de par timer i
softwareudvikling - og så følger de andre trop lige så stille. Du får
(endnu) en funktion, som du kan ignorere, og vi andre kan optage video uden
at skulle slæbe xtra udstyr med

> Hvis du vil have begge dele i samme kamera tror jeg du kommer til at
> holde dig til P&S digitalerne.

Det kan du glemme

> Jeg tror der aldrig nogensinde kommer
> video optagelse i DSLR.

Aldrig er et stort ord. Skal vi vædde en milliard+? Du får odds efter eget
valg
Spøg til side - det skal nok komme!

Mvh.
Anders

Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-06-04 19:15

On Sun, 13 Jun 2004 16:52:42 +0200, "Anders F" <af-spam@hi5.dk> wrote:

>Aldrig er et stort ord. Skal vi vædde en milliard+? Du får odds efter eget
>valg
>Spøg til side - det skal nok komme!

Vi bliver næppe enige på det punkt

MVH Tommy

Fra : Anders F

Dato : 13-06-04 22:37

> Vi bliver næppe enige på det punkt

Jo, jo. Det skal nok komme. Ellers vinder du jo væddemålet og jeg bliver en
milliard*odds fattigere

/Anders

Fra : Alex Jensen

Dato : 13-06-04 08:06

Hvorfor er det at folk ikke checker gruppen for tråde der kunne omhandle
deres
spørgsmål, inden man spørger om nøjagtigt det samme igen?

eller prøver at taste "canon 300d hack" på google... det giver vist alle
svar...

nå, det var blot en tanke. jeg er nikon-mand.

Mvh Alex

Fra : Alex Jensen

Dato : 13-06-04 08:41

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 13-06-04 16:28

"Alex Jensen" <news@offline.dk> wrote in news:cah0dt$9fm$1@news.cybercity.dk:

> jeg er nikon-mand.

Er det derfor du har postet det samme svar to gange med 34 minutters
mellemrum?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth