Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med fastfoto.dk ?
Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 12-06-04 14:31

Hejsa.

Jeg har for nogle dage siden bestilt en AC forsyning til mit
digitalkamera hos fastfoto.dk, men har efterfølgende ikke hørt noget
som helst. Ingen ordrebekræftelse, ingen forventet leveringstid eller
noget. Kun en autogenereret email, der tydeligt gjorde opmærksom på,
at den ikke var en ordrebekræftelse.
En email til firmaet i går har heller ikke givet nogen respons.

Har nogen erfaringer med firmaet? Hvad er deres normale reaktionstid?
Jeg har intet imod at vente på varen, der jo næppe er en standard
lagervare. Hvis bare man vidste cirka hvor lang tid man skulle
forvente, eller at der i det mindste overhovedet er nogen i den anden
ende

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Grev Dracula

Dato : 12-06-04 15:09

On Sat, 12 Jun 2004 15:31:19 +0200, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.dk> got up, slammed his beer jug into the table and
hollered:

> [...]
>lagervare. Hvis bare man vidste cirka hvor lang tid man skulle
>forvente, eller at der i det mindste overhovedet er nogen i den anden

Har købt ram-kort hos ham - No problemeos. Det ankom efter få dage.
Hvad med at prøve den gode gamle telefon?
Hans telefonnummer, +45 46136784, står nederst på hans website.

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-06-04 13:03

On Sat, 12 Jun 2004 16:08:58 +0200, Grev Dracula <null@praxinfo.dk>
wrote:

>Hvad med at prøve den gode gamle telefon?

Det blev dog ikke nødvendigt. Der kom en ordrebekræftelse i dag, incl.
forventet leveringstid, så nu er jeg glad igen.

M.v.h. Mikael

Fra : Mogens Høeg

Dato : 16-06-04 11:00

Jeg bestilte en Zoom linse hos dem og fik at vide at de ikke kunne
levere, men da jeg så på deres hjemmeside havde de sat prisen 30%
op og det er jo en smart måde at trække kunder til på ik )
Jeg handlede i ProShop i stedet til prisen og hurtig levering
MMVH
Mogens H

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 16-06-04 19:51

On 16 Jun 2004 09:59:51 GMT, Mogens Høeg <m.hoeg@mail.dk> wrote:

>Jeg bestilte en Zoom linse hos dem og fik at vide at de ikke kunne
>levere,

Er det bare mig, eller kan man ikke finde nogen varer på deres
hjemmeside mere? Bevares, der er varene på forsiden (oprydnings
udsalg) og nogle flere på tilbudssiden, men ellers?

Hvis jeg prøver at søge efter noget så almindeligt som "Nikon", så
finder den intet. Jeg fandt da førhen på en eller anden måde den Nikon
strømforsyning, jeg har bestilt, men heller ikke den er at finde mere.
Er de måske ved at lukke biksen?

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen