Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NP-400 batteri købes lørdag (Til en Minolt~
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 11-06-04 20:54

Jeg skal på fototur søndag, men fik sku nappet en fototaske med 2 batterier
sidste uge.
Havde bestilt nye, men de sendte de forkerte ;-(
Så nu er jeg ikke glad.

Kan nogle skaffe/sælge/låne/hvadsomhelst mig 2 batterier til Minolta Dimage
A2.

Skal bruger dem søndag - så købet skal ske i morgen. Jeg er fra Søborg. Kan
hente inden for s-togs net. Giver fuld pris. Har været hos 10 fotobutikker i
dag - de kan ikke skaffe på 1 dag.

Jan Emil Christiansen
info@webmasteren.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 11-06-04 20:57

Pokkers skulle være i markedsgruppen. Ved ikke hvorfor den kom her ind.
Sorry.

Jan