Foto
IBM760 5420
Teil 3020
maage
Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 05:23

Fra : Alex W

Dato : 11-06-04 08:41

news:ftayc.11106$Vf.600603@news000.worldonline.dk...
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1255826

Den er da meget pæn mågen Max, men ikke i samme klasse du plejer ... Nu er
jeg krittisk... Der mangler skarphed eller opløsning .... Hovsa....... den
fløj .....

Service Unavailable
This server is temporarily unable toservice requests.(Internal-Reason: 3)

/Alex

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 08:55

"Alex W"

> [...]
>
> Service Unavailable
> This server is temporarily unable toservice requests.(Internal-Reason: 3)

Jeg ved det godt Alex - men "alle" knapperne sidder
omvendt på Canon i forhold til Nikon, og der er
godt nok mange knapper der skal læres..
Men bortset fra det, er mII imponerende, det her
billede er lidt bedre:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1255829
)-max-

Fra : Deaster

Dato : 11-06-04 11:06

-max- wrote:

> [...]
> omvendt på Canon i forhold til Nikon, og der er
> godt nok mange knapper der skal læres..
> Men bortset fra det, er mII imponerende, det her

Du har altså købt et ? Jamen så tillykke da.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Alex W

Dato : 11-06-04 11:27

Hej Max
This server is temporarily unable toservice requests.(Internal-Reason: 3)

Nåda, du har fået Canons MkII det havde jeg liiiiige overset.
Tillykke med det .... ja, så er du jo godt kørende ....

Jeg kan stadig ikke få forbindelse til den server.... det kommer nok
senere...

Så har du også skiftet objektiver ??? .. Det virker vildt ... gode teler er
jo som bekendt noget bebret noget....

/Alex

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 12:07

"Alex W"

> [...]
> senere...
>
> Så har du også skiftet objektiver ??? .. Det virker vildt ... gode teler er

Såså rolig nu - det var kun et låne kamera. Min søster er den
heldige - og flinke udlåner. Jeg har et par måneders ventetid endnu,
jeg har bestilt den og en 500/4, som jeg lige kan klare at slæve og
håndholde. Jeg sælger ikke mit Nikon, det kan jo være de en dag
finder ud af at lave et godt kamera igen, så er jeg dækket ind..

Ja jeg kan heller ikke komme ind på PSig, troede de havde
blokeret mig, men der skal vel mere til end at kalde en
administrator for p..hoved, hehe det var fortjent. )-max-

Fra : Erik W.

Dato : 11-06-04 12:43

"-max-" skrev i news:ingyc.11462$Vf.605202@news000.worldonline.dk...
> [...]
> håndholde. Jeg sælger ikke mit Nikon, det kan jo være de en dag
> finder ud af at lave et godt kamera igen, så er jeg dækket ind..

Jeg troede at du brugte S2 pro, men det er måske kun som nødløsning for at
kunne bruge dine Nikon objektiver? Det laver ellers nogle gode billeder.
Der skulle komme en S3 Pro senere på året med nyeste generation Fuji-CCD men
det er måske ikke noget?

Mvh Erik.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-06-04 13:03

"Erik W."

> [...]
> Der skulle komme en S3 Pro senere på året med nyeste generation Fuji-CCD men

Jeg bruger s2pro og d1x og nikon og sigma objektiver
og det fungerer helt udemærket, men ind imellem har jeg
brug for flere billeder i sek (føler jeg) og den nikon kom
med d2h var ikke det jeg havde ventet. Hurtig og handy,
men billedkvaliteten fulgte desværre ikke med. Og så
er der objektiverne, Nikon har kun en 200-400 med
billed stabilisator (lange tele objektiver), den er for dyr
og den er for kort. Så der har Canon's 500/4is længe
fristet og den vejer kun 3,8kg det kan lige gå an.
Fuji's billedkvalitet er fremragende, men de laver ikke
action kameraer, s2'ern har du jo set billeder fra og
jeg er (næsten) ikke i tvivl om at s3 også blir kanon
godt, high speed blir det bare ikke. Full size måske??-max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-06-04 12:19

"Alex W" <alex@(slet)skriverstuen.dk> skrev:

>Jeg kan stadig ikke få forbindelse til den server....

Heller ikke jeg, har prøvet siden i morges.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 11-06-04 12:30

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Heller ikke jeg, har prøvet siden i morges.
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
> http://pedalo.dk/thailand/

Jeg kan heller ikke få kontakt, de plejer nu ellers ikke at være døde i så
lang tid af gangen.

MVH
Thomas

Fra : Johannes

Dato : 16-06-04 12:59

On Fri, 11 Jun 2004 06:23:20 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1255826

Max, jeg kan ikke se din måge, men her kommer min.

Vi prøver alle at gå i dine fodspor.

Johannes
http://perso.wanadoo.fr/johs/photos/photos.html

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-04 18:05

"Johannes"

> Max, jeg kan ikke se din måge, men her kommer min.
>
> Vi prøver alle at gå i dine fodspor.
>
> Johannes
> http://perso.wanadoo.fr/johs/photos/photos.html

1) Mågen er lækker skarp og detaljeret, man kan næste
strække ud og røre den - men man fornemmer ikke
rigtig den drikker og baggrund og forgrund er ikke så
interessant..
2) Du har misset skarpheden på rovfuglen, ellers havde
den siddet i skabet.
3) Storken er min favorit, men din timeing er lidt off, du
skulle have haft den anden med, eller du kan beskære
denne til et højkants billede. Lidt mere luft bag storken
vil være fint. Lyset er lidt for hårdt, jeg havde slået lejr
og prøvet at fange den tidlig morgen og ved solnedgang.
4) Flamingoerne - sådan en flok fugle er svær, men det
plejer at være bedre at få dem forfra og igen find et andet
tidspunkt på dagen med bedre lys, det er en umulig opgave
at tage den slags billeder i høj sol.
5) Kanarie fuglen (?) er godt skarp på det rigtige sted, men
baggrunden og den baby farvede tallerken er ikke så
skønno at se på og igen den høje sol.
Flotte billeder, det ska' du bare fortsætte med hvis du syns
det er sjovt.. -max-