Att: Møller
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 19:54

Hehe "Møller" er du en mand uden mening siden du sender en masse indlæg i
nyhedsgrupperne og så sletter du dem bagefter igen?

--
Tom

Fra : Møller

Dato : 15-06-04 10:45

"Tom" <t> wrote in message
> Hehe "Møller" er du en mand uden mening siden du sender en masse indlæg i
> nyhedsgrupperne og så sletter du dem bagefter igen?
>
> --
> Tom

Næ Tom,

Hvis du har brug for nogle af dem, ved du jo godt hvordan du finder frem til
dem alle

Men der kom for mange mistolkninger, så jeg ville ligesom du have min
mailadresse væk, det er jeg ked af, for jeg mener, at jeg altid har stået
frem med åben pande og "åben" mailadresse, men det kan desværre ikke holde.,
men når man begynder at gå efter manden i stedet for bolden, skruer jeg ned
for gryden..
Men så må man jo optræde anonymt og med forskellige adresser, men det er
normalt ikke min fremgangsmåde

Jeg er godt klar over, at er man inde i systemet, så er man der for ever.

Jeg vurderede blot at de, der havde interesse i mine indlæg i NG'en havde
læst dem.
Indlæg bliver jo slettet efter nogen tid, så jeg ville se hvor langt
tilbage man kunne må at stoppe overførsel til de store newsscannere.
Det var hovedsagen til at de blev slettet, og så fik jeg jo også testet
"Cancel Massage": det virker kan vi nu konstatere

Kan du holde Hovedlandet rent til jeg smutter derover.
Og så håber jeg, at du trives i det nye udfordrende job.
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 16:23

> Kan du holde Hovedlandet rent til jeg smutter derover.
> Og så håber jeg, at du trives i det nye udfordrende job.

Jo og tak

--
Tom