Godt EU-valg
Fra : Fly Christensen

Dato : 14-06-04 12:32

Jeg synes, at det var et godt EU valg. I hvert fald blev en af de
rigtige valg ind. Margrere Auken har min støtte til at flytte til
Bruxelles. Så er vi da fri for at høre på hende i DK.

Fly

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-06-04 13:08

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse news:j03rc0t25bm2qh64scursc2msi3fd3929i@4ax.com...
> Jeg synes, at det var et godt EU valg. I hvert fald blev en af de
> rigtige valg ind. Margrere Auken har min støtte til at flytte til
> Bruxelles. Så er vi da fri for at høre på hende i DK.

Jeg stod lige et kort øjeblik og overvejede om jeg skulle stemme på hende bare
for at slippe af med hende ....
Der er åbenbart mange andre der har haft samme tanke og har ført den ud i
livet

/Jakob

Fra : Thomas H.

Dato : 14-06-04 13:56

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at slippe af med hende ....
> Der er åbenbart mange andre der har haft samme tanke og har ført den ud i

.....og Nyrup var folk endnu mere trætte af

Fra : K

Dato : 14-06-04 14:43

> [...]

> rigtige valg ind. Margrere Auken har min støtte til at flytte til
> Bruxelles. Så er vi da fri for at høre på hende i DK.

prøv et politisk forum istedet

Fra : hanzen

Dato : 14-06-04 15:14

> [...]
> rigtige valg ind. Margrere Auken har min støtte til at flytte til
> Bruxelles. Så er vi da fri for at høre på hende i DK.

Helge Adam Møller var inde på noget lignende under en debat i folketinget
lige inden ferien.
Han sagde han overvejede at stemme på M A istedet for en konservativ
kandidat.
Han sagde det ikke direkte, men ingen var i tvivl om at det var for at
slippe af med hendes vrøvl.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt