Memo - Hvad for noget auto?
Fra : Ossi

Dato : 22-12-00 19:04

Hej Nyhedsgruppe,
-----------------------------
Jeg har en SynEdit/MwEdit/Almindelig Memo på min form. (Altså en Memo
Jeg kunne godt tænke mig det sådan at når man skriver <html> Så skriver den
selv </html> og placere courseren imellem...

Det skulle også meget gerne virke så når man skriver <div> eller <div
class="text"> Så skriver den </div> bagefter.

Kan i hjælpe?

MVH
Ossi
www.whitehat.dk/intersoft