Opel Radio Med kode
Fra : Egon Olsen

Dato : 13-06-04 18:06

Jeg har en Opel Vectra, årg 98, med den standardmonterede autoradio, med
cd.
Denne er det lykkesede mig at få låst, ikke fordi jeg har prøvet koder eller
lign. det kom bare da jeg prøvede at tænde radioen, uden tænding på. Da jeg
købte bilen i oktober, var denne også i samme tilstand, men forhandleren,
havde fikset dette da hentede vognen. Kodekortet, fulgte ikke med bilen , så
dette kan jeg ikke benytte........har dog idag prøvet at komme derind, hvor
man kan indstaste, koden, men dette kunne ej heller, lade sig gøre, selvom
jeg fulgte instrukstionsbogen.
Satsede på en måske have brugt kode 0000 eller lignende. Er der en der har
en løsning, så jeg igen kan høre musik, i min bil ??????

Olsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-06-04 19:30

Sun, 13 Jun 2004 19:05:59 +0200, skrev Egon Olsen, på 15 linier, i
<40cc897a$0$295$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

> [...]
>Satsede på en måske have brugt kode 0000 eller lignende. Er der en der har
>en løsning, så jeg igen kan høre musik, i min bil ??????

Hvorfor har du da ikke fået det kodekort med
Eneste løsning jeg kender er, kør ned til Opel og betal kassen.

Min Radio har aldrig spurgt efter kode selv om der har været
batteriskift på bilen.

Karsten
Horsens