Brugt bil fra Sverige
Fra : ES

Dato : 13-06-04 16:19

Hej, jeg er brændt varm på en brugt Jeep Wrangler i Sverige - men er
selvfølgelig klar over, at der skal svares registreringsaftigt i Danmark. Er
der nogen af jer, der har nogle gode råd i den anledning ??? Hvad er
faldgruberne ??? Jeg skulle jo nødig ende med en højere pris end det, jeg
måske kunne finde den til i Danmark.

Ace

Fra : Tobias Larsen

Dato : 13-06-04 16:42

"ES" <es@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen af jer, der har nogle gode råd i den anledning ??? Hvad er
> faldgruberne ??? Jeg skulle jo nødig ende med en højere pris end det, jeg

Hvis det er en forhandler der sælger kan du sikkert presse den i prisen ved
at sige at det er til export. Den plejer at virke i Tyskerlandet.

Tobias

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-06-04 19:01

Hva med en Jeep Cherokee 5,2 istedet med læder og klima for 55 000 ???
Den står allerede i Dk

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : ES

Dato : 20-06-04 09:31

Ja, dejlig bil den også - men har i forvejen både en Grand Cherokee og en
Cherokee - så det er lige Wrangleren, der "lissom" mangler ;)