TIPS! Støddæmpere til halv pris..
Fra : John Sahl

Dato : 11-06-04 21:31

En af mine kammerater ringede tidligere og fortalte mig at de
hos Onkel Høyer har halv pris på støddæmpere i morgen,
kun i morgen.. Og er dem man skal bruge ikke på lager kan
de skaffe dem på 3 dage..

(Bare hvis nogen kan bruge sådan et tip til noget.)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Boel

Dato : 11-06-04 21:53

> hos Onkel Høyer har halv pris på støddæmpere i morgen,
> kun i morgen.. Og er dem man skal bruge ikke på lager kan

men kun i rødovre.

MVH

boel

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-04 22:46

Boel wrote:

> men kun i rødovre.

Ah, vigtig detalje!

Fra : Christian Flasche

Dato : 12-06-04 10:27

Hej John

Tipet kunne i høj grad bruges.
Jeg har lige sparet ca. 900kr
Så jeg siger mange tak

--
Hilsen Christian

Fra : peter

Dato : 12-06-04 13:27

I denne uge har vi i Viborg kunnet købe udstødninger til halv pris. Næste
uge er det forruder. Tidligere var det bremser.. Man får sparet en masse
penge for tiden..

Troer iøvrigt det er de sidste krampetrækninger fra et firma der er hårdt
presset fra T.Hansen..

Fra : H.S.

Dato : 15-06-04 13:54

"peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I denne uge har vi i Viborg kunnet købe udstødninger til halv pris. Næste
> uge er det forruder. Tidligere var det bremser.. Man får sparet en masse
> penge for tiden..

Hvordan ved man det ?
Det skriver ikke noget om det på deres hjemmeside ? - Det lyder stærkt som
om det er værd at holde øje med de tilbud.

Fra : peter

Dato : 15-06-04 21:33

Det står hos forretningen og vist også på deres hjemmmeside..

Fra : H.S.

Dato : 16-06-04 10:03

> Det står hos forretningen og vist også på deres hjemmmeside..

Fundet....
Lidt underligt at den samme kæde kun har disse 'kanon-tilbud' i Kolding og
Viborg, og ikke i de andre hoyer butikker...

Fra : peter

Dato : 17-06-04 08:39

Det er nok de butikker hvor det ikke går ret godt - Viborg butikken har ikke
ret mange kunder normalt.. Så mon ikke det er for at skabe opmærksomhed..

Fra : John Sahl

Dato : 12-06-04 22:51

Christian Flasche wrote:
> Tipet kunne i høj grad bruges.
> Jeg har lige sparet ca. 900kr
> Så jeg siger mange tak

Super, rart at tippet kunne bruges

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-06-04 10:24

John Sahl (spamtrap7@mandezonen.dk) skrev følgende:
> [...]
> kun i morgen.. Og er dem man skal bruge ikke på lager kan
> de skaffe dem på 3 dage..
>
> (Bare hvis nogen kan bruge sådan et tip til noget.)

Jeg takker!

Ved i forresten om deres gasstøddæmpere er noget værd? Ligegyldigt hvad, så
er 504 kr. for fire dæmpere billigt! :)

- Martin

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-04 10:37

Martin Petersen wrote:

> Jeg takker!

Tilbuddet gjaldt vist kun lørdag.

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-06-04 18:02

John Sahl (spamtrap7@mandezonen.dk) skrev følgende:

> Tilbuddet gjaldt vist kun lørdag.

Og blev benyttet lørdag... :) Dæmperne er indkøbt.

- Martin

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-04 18:13

Martin Petersen wrote:
> Og blev benyttet lørdag... :) Dæmperne er indkøbt.

Cool

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 19:41

> Ved i forresten om deres gasstøddæmpere er noget værd? Ligegyldigt hvad,

> er 504 kr. for fire dæmpere billigt! :)

Hvis det er Gabriel så er de ganske fine

--
Tom